ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

بررسی راهکارهای کسب‌ درآمد ارزی از نرم‌افزارهای موبایل در جشنواره رسانه‌های دیجیتال

دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت گفت: دو پنل تخصصی صادرات اپلیکیشن‌های موبایل در عصر تحریم و چگونه استارتاپ شویم با حضور سخنرانان و استارتاپ‌ها در مرکز بین‌المللی همایش‌های رازی برگزار می‌شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، محمدعلی حجازی برگزاری پنل‌ها و نشست‌های تخصصی را از جمله برنامه‌های جنبی جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت نام برد و افزود: “صادرات اپلیکیشن موبایل در عصر تحریم” از جمله موضوعات پنل این جشنواره است که در خصوص نحوه استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل، بررسی پرسودترین بازارهای غیر نفتی برای صادرات، راهکارهای کسب درآمد ارزی از اپلیکیشن‌های موبایل در دوران تحریم، بررسی چگونگی برون‌رفت ایران از رکود اقتصادی توسط اقتصاد دیجیتال و بررسی بازار داخلی و خارجی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

وی پنل دیگر این جشنواره را با عنوان “چگونه استارتاپ شویم” نام برد و یادآور شد: در این پنل در مورد چگونگی پرورش ایده‌ها، طراحی کسب و کار در راستای صرفه اقتصادی این ایده‌ها و تبدیل ایده‌ها به استارتاپ به‌گونه‌ای که هم برای عام مفید باشد و هم بازگشت سرمایه داشته باشد، صحبت خواهد شد. 

دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت یادآور شد: علاقه‌مندان برای حضور در این پنل‌ها لازم است در سایت جشنواره ثبت‌نام کنند. به شرکت‌کنندگانی که در پنل‌ها حضور داشته باشند، از طرف جشنواره گواهی‌نامه داده می‌شود. 

حجازی برگزاری نمایشگاه فناوری دیجیتال سلامت با حضور بیش از ۵۰ استارتاپ، شتابدهنده و سرمایه‌گذار، برگزاری سخنرانی با حضور رؤسای کسب و کارهای برتر حوزه دیجیتال و رونمایی از چند طرح خلاقانه در حوزه سلامت را از دیگر برنامه‌های جنبی این جشنواره ذکر کرد.

نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت با شعار رسانه‌های دیجیتال، نبض اجتماعی شدن سلامت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۲۵ و ۲۶ مهرماه جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا