بانکبانک و بیمه

در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی؛ امکانات ویژه‌ برای روشندلان در شعبه‌های بانک‌پاسارگاد

بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و ارتقای کیفیت خدمات بانکی، تجهیزات و امکانات ویژه‌ای را برای روشندلان در شعبه‌های خود ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: این تجهیزات با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روزآمد، امکان استفاده از خدمات بانکی را به صورت دیداری و شنیداری و بدون نیاز به حضور همراه فراهم می‌کنند. در این طرح کلیه‌ی ضوابط و قوانین امنیتی رعایت شده و روشندلان از طریق دستگاه برجسته‌نگار و با استفاده از دستیار صوتی، کلیه‌ی امور بانکی را انجام می‌دهند. وی دامه داد: این دستگاه مجهز به صفحه کلید و نمایشگر بریل بوده که روشندلان می‌توانند با استفاده از صفحه کلید، تمامی فرم‌های بانکی را تکمیل کرده و سایر عملیات بانکی مورد نیاز خود را اجرا کنند. نوشتار موجود در فرم‌های بانکی از طریق نمایشگر بریل در دستگاه برجسته‌نگار به صورت لمسی قابل خواندن برای روشندلان است.

رفیعی تصریح کرد: مشتریان روشندل با استفاده از این سامانه و بدون نیاز به حضور همراه، فرم‌های درخواست انواع عملیات بانکی مثل افتتاح حساب، دریافت و واریز وجه، خدمات کارت و… را با استفاده از ورودی و خروجی‌های صوتی و بریل تکمیل می‌کنند، سپس فرم‌های تکمیل شده توسط چاپگر باجه پرینت شده و برای انجام عملیات در اختیار مسئول باجه قرار می‌گیرد. وی خاطر نشان کرد: ارائه خدمات ویژه‌ برای روشندلان در برخی از شعبه‌های بانک راه‌ا‌ندازی شده و در سایر شعبه‌ها در دست توسعه است.

مدیرروابط‌عمومی بانک‌ ضمن اشاره به سایر خدمات ارایه‌شده به معلولان افزود: بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود، اقدام به مناسب‌سازی برخی از شعبه‌های خود برای تردد جانبازان و معلولان گرامی کرده‌است. این اقدام با تجهیز این شعبه‌ها‌ به رمپ، آسانسور یا جک بالابر، هم‌سطح کردن شعبه با پیاده‌رو و … صورت گرفته‌است. همچنین این بانک‌ در اقدامی دیگر ویلچر پیشرفته جهت بهره‌مندی معلولان، به بنیاد معلولین فاطمه زهرا (س) ایرانیان اهدا کرد.

گفتنی است پیش از این نیز خدمات و تسهیلات ویژه‌ای جهت استفاده‌ی معلولان و روشندلان در شعبه‌های بانک پاسارگاد ایجاد شده‌است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا