بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

رویداد بین‌المللی جیتکس و جیتکس فیوچرز استارز از فردا در دبی آغاز می‌شود

وقتی صحبت از فناوری می‌شود، به‌ویژه در مناطق خاورمیانه، آفریقا و آسیا، اولین نامی که به ذهنمان می‌رسد رویداد بین‌المللی جیتکس است. رویدادی که پذیرای تمامی افراد و شرکت‌هایی است که به‌دنبال رشد و توسعه بیشتر کسب‌وکارشان هستند و قرار است از فردا ۱۴ تا ۱۸ اکتبر، یعنی ۲۲ تا ۲۶ مهرماه و با شعار «شهرسازی آینده را تجربه کنید» در دبی برگزار شود.

در رویداد امسال شرکت‌ها و رسانه‌ها از بیش از ۱۲۰ کشور مختلف کنار هم قرار می‌گیرند تا به آخرین تکنولوژی‌ها در حوزه‌های مختلف هوش مصنوعی، بلاکچین، روباتیک، کلود و غیره بپردازند. امسال قرار است که حدود چهار هزار غرفه محصولات و فناوری‌هایشان را در ۲۴ بخش‌بندی مختلف به نمایش بگذارند.

در جیتکس امسال محصولات در چهار بخش اصلی ازجمله فناوری آینده، فناوری مصرف‌کننده، امنیت و شبکه سازمانی و دیگر بخش‌های فناوری و در ۲۴ زیرشاخه به نمایش در می‌آیند.

هوش مصنوعی، بلاکچین، پرینت ۳‌بعدی، روباتیک خانه هوشمند، حریم شخصی و امنیت سایبری، حمل‌ونقل آینده، کلود، توزیع‌کنندگان ارزش افزوده، مراکز داده و غیره ازجمله کلیدواژه‌هایی است هم موضوعات سخنرانی‌ها و پنل‌ها و هم بخش نمایشگاهی رویداد، حول‌وحوش آن برگزار می‌شوند.

شرکت‌هایی مانند سیسکو، زبرا، هوآوی و غیره از حضور در رویداد جیتکس استفاده کردند و این فرصت را غنیمت شمردند تا جدیدترین محصولات و فناوری‌هایشان را به حاضرین در رویداد معرفی کنند.

همزمان با جیتکس، رویداد جیتکس فیوچرز استارز هم از ۱۴ تا ۱۷ اکتبر هم برگزار می‌شود که از آن با عنوان سریع‌ترین رویداد استارت‌آپی روبه‌رشد در منطقه خاورمیانه، آفریقا و آسیا یاد می‌شود.

در جیتکس فیوچرز استارز بیش از هفت هزار استارت‌آپ و بیش از ۶۰ سرمایه‌گذار حضور دارند و علاوه بر بخش‌های قدیمی مانند روباتیک، فناوری خرده‌فروشی و مصرف‌کننده، شهرهای هوشمند و اینترنت اشیا، فناوری، اقتصاد خلاقانه، آموزش، فین‌تک و تجارت الکترونیکی و مراقبت‌های بهداشتی، بخش‌های جدیدی ازجمله زنان در فناوری، فناوری ورزش، فناوری فضا، هوش مصنوعی، فناوری کشاورزی، تاثیرات اجتماعی و زیست‌محیطی، تحرک و بلاکچین نیز به حوزه‌های فعالیت استارت‌آپ‌ها در این دوره از رویداد اضافه شده است.

در جیتکس فیوچرز استارز علاوه بر اینکه فرصت قابل توجهی برای استارت‌آپ‌های منطقه به وجود می‌آید تا بتوانند به‌خوبی خودشان را معرفی کنند و بدرخشند، کارگاه‌ها، سخنرانی‌ها و جوایزی هم در نظر گرفته شده است تا واقعا درخور بزرگترین رویداد استارت‌آپی منطقه باشد.

منبع
راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا