بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

چهارمین حضور توسن در نمایشگاه کار شریف / تیمورزاده: هدف ما معرفی فرصت‌های کار در توسن برای کارجوهاست

نهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف، ۲۲ تا ۲۴ مهرماه در سالن استاد جباری این دانشگاه برگزار می‌شود. شرکت توسن با شرکت در این نمایشگاه، چهارمین حضور خود را تجربه می‌کند. درباره کم و کیف شرکت در این رویداد با سودابه تیمورزاده، سرپرست منابع انسانی شرکت توسن، گفت‌وگو کردیم که مشروح آن در ادامه آورده می‌شود.

سودابه تیمورزاده، سرپرست منابع انسانی شرکت توسن درباره حضور در نمایشگاه کار شریف گفت: «شرکت توسن حدود ۱۹ سال سابقه حضور در بازار فناوری اطلاعات را دارد و به لحاظ خدماتی که ارائه می‌دهد، شناخته شده است. همچنین پروژه‌های گسترده با اثرگذاری بالا در حوزه بانکی را برعهده گرفته و آنها را پیاده‌سازی کرده است. با این اوصاف می‌توانم بگویم حضور در این شرکت برای کارجویان معمولاً می‌تواند جذابیت داشته باشد. دلیل شرکت در این نمایشگاه هم این است که خودمان و فرصت‌های کاری موجود را به متخصصان فناوری اطلاعات و کسانی که به این رشته مرتبط هستند، معرفی کنیم.»

همچنین بخوانید

به گفته تیمورزاده نمایشگاه کار شریف، یک باب آشنایی است تا متخصصانی که در آن حضور پیدا می‌کنند با فرصت‌های کاری در توسن آشنا شوند و برای همکاری و تعامل بیشتر به شرکت دعوت شوند.

او ادامه داد: «این فرصتی است برای ما تا با کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات صحبت و کمک کنیم تا مطلع شوند که چه‌طور می‌توانند در صنعت نرم‌افزار توسعه شغلی داشته باشند. از سوی دیگر این مهم بخشی از مسئولیت اجتماعی ما نیز است. توسن به‌عنوان یکی از شرکت‌های باسابقه این صنعت همواره به این موضوع توجه می‌کند که شرایطی را برای رشد جامعه متخصصان فراهم کند.»

او با تاکید بر اینکه ما به لحاظ منابع انسانی سرویس‌هایی داریم که می‌تواند توسن را محیط قابل قبولی برای کار کند، گفت: «مسیر شفاف ارتقای شغلی و درآمدی، داشتن فرآیندهای مشخص آموزشی، امکانات رفاهی مؤثر در کیفیت زندگی شخصی افراد و داشتن رویدادهای متنوع برای افزایش شادی در محیط کار از جمله مزایایی است که در برای همکاران در نظر گرفته شده است. ما دوست داریم این مجموعه را معرفی کنیم تا علاقه‌مندان بدانند درصورت ورود چه امکاناتی برای آنان در نظر گرفته شده است.»

او به برگزاری نمایشگاه‌های کار در خارج از کشور اشاره کرد و گفت: «نمایشگاه‌های کار در همه جای دنیا تعریف مشخصی دارد و برگزاری آن در ایران برای ما جای خوشحالی دارد. متاسفانه در حوزه فناوری اطلاعات، فاصله معناداری میان آموزش‌های دانشگاهی و نیازهای بازار کار وجود دارد و این موضوع امکان جذب سریع فارغ‌التحصیلان را در برخی مواقع تضعیف می‌کند. آنچه می‌تواند کیفیت نمایشگاه را بالا ببرد، نزدیکی صنعت و دانشگاه است. وجود این نمایشگاه ارزشمند است و به صورت عمومی موجب نزدیکی دانشگاه و صنعت خواهد بود.»

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا