صنعتصنعت، معدن، تجارت

گردهمایی سالیانه شبکه نمایندگی های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد

گردهمایی سالیانه شبکه نمایندگی های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، گردهمایی سالیانه شبکه نمایندگی های سازمان با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، مدیران اجرایی شبکه نمایندگی ها و مدیران سازمان برگزار شد.
‎بنا به این گزارش، در این نشست دکتر منصور معظمی، رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با بیان نقطه نظرات خود نسبت به نقش، جایگاه و برند سازمان مدیریت صنعتی با تاکید بر لزوم فعالیت بیشتر، انتظارات خود را از سازمان مدیریت صنعتی اعلام و بر راهبردهایی همچون ضرورت هویت بخشی مجدد سازمان مدیریت صنعتی به کمک راهکارها و روش های پیشنهادی از سوی شبکه نمایندگی ها، تلاش در جهت اعتبار بخشی مدارج دوره های تخصصی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی ، جوانگرایی هیات علمی، توسعه تبلیغات و اطلاع رسانی دستاوردهای سازمان، حمایت از نمایندگی ها و ایفای نقش موثر حمایتی سازمان از شبکه نمایندگی و ارتقا کیفی و کمی انتشارات سازمان و …بعنوان نقشه راه سازمان مدیریت صنعتی تاکید نمود.

‎ در ابتدای این گردهمایی ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ضمن خوشامدگویی به جناب آقای دکتر معظمی و هیات همراه، مدیران اجرایی شبکه نمایندگی های سازمان و دیگر مدعوین اظهار داشت: در شرایط کنونی مقوله مدیریت از مهمترین موضوعات مطرح در سطح کشور است، بسیاری از چالش ها ی کشور به واسطه حکمرانی و مدیریت بد ایجاد می شود.بنابراین آموزش حکمرانی و رهبری شرکتی و سازمانی و جانشین پروری از مسائل مهمی است که باید با روحیه جهادی و همسو با سیاست های صنعتی محقق شود.
‎کیانی بختیاری افزود: شبکه نمایندگی های سازمان به عنوان مروجان دانش مدیریت نقش موثری در ارتقا و توانمندی ظرفیت مدیریت و به تبع آن رفع چالش های کشور و تاب آوری بنگاهها ایفا می کنند و این نقش و جایگاه به ویژه در شرایط کنونی در خور تقدیر و تشکر است.
‎وی خاطرنشان کرد: هر زمان که از برابر یک ساختار و برند بزرگ عبور می کنیم باید به خاطر داشته باشیم که این ساختار را افرادی بزرگ با افکار بلند ساخته اند و یقینا با علم و اصول مدیریت آشنایی کامل داشته اند.
‎کیانی بختیاری توسعه ظرفیت مدیریت در کشور و پرورش مدیران در کلاس جهانی را از ماموریت های اصلی سازمان مدیریت صنعتی و شبکه نمایندگی های آن در سراسر کشور عنوان کرد.
‎مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی همچنین در خصوص فعالیت های جدید سازمان که برای نخستین بار در کشور طراحی و اجرا شده است گزارشی را ارائه نمود.
‎در این گردهمایی مدیر توسعه شبکه نمایندگی های سازمان مدیریت صنعتی، گزارشی از فعالیت های این شبکه ارائه کرد و سپس مدیران شبکه نمایندگی ها به بیان مسائل و ارائه راهکارهای برون رفت از برخی چالش ها و انتظار از سازمان مرکزی برای ارتقا هر چه بیشتر جایگاه، نقش و برند سازمان پرداختند.


‎در پایان این نشست مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی ضمن تشکر از حضور دلگرم کننده دکتر منصور معظمی و مدیران همراه و نیز مدیران اجرایی نمایندگی ها، بر ضرورت تلاش مجدانه خود و همکاران در راستای تحقق اهداف و پیشنهادات نوآورانه ریاست محترم سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شبکه نمایندگی ها ی کشور تاکید و صحه گذاری نمود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا