بانکبانک و بیمه

قرعه‌کشی هشتمین طرح باشگاه مشتریان بانک آینده با عنوان «نزدیکتر از همیشه» انجام شد

برندگان «1411 جایزه» مشخص شدند

قرعه‌کشی هشتمین طرح باشگاه مشتریان بانک آینده با عنوان «نزدیکتر از همیشه» انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، روز سه‌شنبه، هفدهم مهرماه سال ۱۳۹۷، با انجام قرعه‌کشی هشتمین طرح باشگاه مشتریان بانک آینده، با عنوان «نزدیکتر از همیشه»، برندگان خوش شانس ۱۴۱۱ جایزه این دوره از باشگاه مشتریان، مشخص شدند.

گفتنی است؛ ۱۵ (پانزده) میلیارد ریال جایزه برای این دوره از باشگاه مشتریان در نظر گرفته شده بود که چهار جایزه ۵۰۰ (پانصد) میلیون ریالی برای چهار نفر در پایان مردادماه سال جاری، قرعه‌کشی و به برندگان اهدا گردید.

علاوه بر آن، جوایز دیگری شامل: ۲ (دو) میلیارد ریال برای ۱ (یک) نفر، ۱۰۰ (یکصد) میلیون ریال برای ۱۰ (ده) نفر، ۲۰ (بیست) میلیون ریال برای ۱۰۰ (یکصد) نفر، ۱۰ (ده) میلیون ریال برای ۳۰۰ (سیصد) نفر و ۵ (پنج) میلیون ریال برای ۱۰۰۰ (یک‌هزار) نفر، در نظر گرفته شده بود.

برنده خوش شانس هشتمین دوره باشگاه مشتریان بانک آینده، سرکار خانم عجب‌ناز لجم اورک چراغی، از شعبه ستارخان- میدان توحید تهران بزرگ، بود و نتیجه قرعه جایزه بزرگ این دوره از باشگاه مشتریان بانک آینده، به مبلغ ۲ (دو) میلیارد ریال، به نام ایشان ثبت گردید.

در دوره هشتم باشگاه مشتریان بانک آینده که از تاریخ ۱۰ خردادماه تا ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۹۷ به اجرا درآمد؛ تعداد ۱۰۱.۱۱۶ نفر از مشتریان در طول طرح، موفق به کسب حداقل ۴.۵۰۰ امتیاز شده و شرط اولیه برای حضور در قرعه‌کشی را کسب نمودند.

شایان ذکر است؛ امتیاز مشتری به‌صورت تجمعی روزانه از مجموع امتیاز افتتاح حساب و مانده سپرده‌های قرض‌الحسنه، خدمات بانکداری الکترونیکی و امتیاز هدیه، به‌دست آمد.

گفتنی است؛ نهمین دوره باشگاه مشتریان بانک آینده، با جوایز جذاب و هیجان‌انگیز، به‌زودی، به اطلاع عموم مشتریان عزیز و سپردهگذاران محترم، خواهد رسید.

به گزارش آرمان اقتصادی، برای مشاهده و اطلاع از اسامی برندگان، به تارگاه باشگاه مشتریان بانک آینده، به نشانی: www.ba.efarda.ir مراجعه فرمائید.

از طريق
هادی صفاری

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا