ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

دوربین گوشی‌های گوگل از آیفون بهتر است!

گوگل پس از رونمایی رسمی از گوشی‌های جدید و پرچمدارش، مدعی شده است که کیفیت دوربین و تصاویر پیکسل ۳ از آیفون ۱۰ اس اپل بهتر است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، به نقل از وب سایت phonearena، روز گذشته بود که گوگل به‌عنوان شرکت سازنده و توسعه‌دهنده گوشی‌های پیکسل از جدیدترین محصولات و سرویس‌های خود رونمایی کرد. یکی از مهم‌ترین بخش‌های این رویداد بدون شک، معرفی جدیدترین سری از گوشی‌های گوگل یعنی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال بود که بسیاری از طرفداران و علاقمندان از مدت‌ها پیش در انتظار رونمایی و عرضه آن بودند.

حالا به‌تازگی گوگل مدعی شده است که پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال کیفیت دوربین و تصاویر بسیار بهتری نسبت به گوشی جدید و پرچمدار اپل یعنی آیفون ۱۰ اس دارد و این امر  به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و پررنگ‌ترین نقاط قوت آن به شمار می‌رود.

همچنین بخوانید

این شرکت هم‌چنین مدعی شده است که دوربین عکاسی و فیلم‌برداری گوشی جدیدش بهترین دوربین بکار رفته در موبایل‌های جهان محسوب می‌شود. دوربین اصلی هردوی این گوشی‌ها ۱۲ مگاپیکسل است و کاربران قادر خواهند بود تصاویر موردنظر خود را با بهره‌گیری از دوربین قدرتمند گوشی‌های جدید پیکسل بگیرند و از کیفیت بالای آن لذت ببرند.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که دوربین گوشی‌های جدید پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال دارد، به کاربران کمک می‌کند که در محیطی که نور آن کم است نیز بتوانند تصاویر زیبا و با کیفیتی را بگیرند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا