بانک و بیمهصوتطلا و ارز

بستر خرید و فروش آنلاین طلا آماده نیست

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در حال حاضر بستر خرید و فروش آنلاین طلا در کشور آماده نیست.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، آیت محمدولی در برنامه «روی خط اقتصاد» رادیو اقتصاد با بیان اینکه فرهنگسازی در زمینه خرید و فروش آنلاین طلا صورت نگرفته است، افزود: بر همین اساس با راه اندازی کسب و کار برای فروش طلا در فضای مجازی مخالفت خواهد شد تا در برابر تخلفات و سوء استفاده برخی ایستادگی شود.

وی با تاکید بر اینکه فلز طلا با سایر کالاهایی که آنلاین به فروش می رسند تفاوت دارد، اظهارداشت: فضای مجازی نیاز امروز کشور است که باید از آن در مسیر درست بهره برداری کرد.

همچنین بخوانید

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پایان یادآور شد: یک واحد صنفی با متراژ اندک که خواستار دریافت پروانه کسب بوده باید چند مرحله را طی کند و پس از دریافت پروانه کسب نیز از طریق اتحادیه مربوطه نظارت و رصد می شود در غیر این صورت مشکلات بسیاری پیش می آید.

برنامه «روی خط اقتصاد» کاری از گروه کشاورزی شبکه رادیویی اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۹ به مدت ۵۵ دقیقه به تهیه کنندگی « سید وحید موسوی و حمید رضا کجوری» با هدف تحلیل و بررسی مهمترین خبرهای اقتصادی ایران و جهان به منظور اطلاع رسانی و آگاه کردن مخاطبان بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ مگاهرتز قرار می‌گیرد وعلاقه مندان می‌توانند برای دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا