انرژی

آقاپور: در کنار مطالبه‌گری از دولت به طور کامل حمایت می‌کنیم

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ما مطالبه‌گر خواهیم ماند، سیاست اقتصاد را نقد می‌کنیم اما از دولت حمایت می‌کنیم، چون ناامید برادر مرگ است.

به گزارش آرمان اقتصادی، معصومه آقاپور علیشاهی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: ما چه ساده هنوز در جنگ فرساینده اصول، اصلاح و اعتدال سر خود و حریف خانگی را به دیوار می‌کوبیم، دیواری که از هر روزنه‌اش یک مار افعی نیش برکشیده است. یکبار و اینبار همیشه به خاطر کشور، سرنوشت و ملت ایران دست از غوغای رقابت‌های تمام ناشدنی برداریم.

نماینده شبستر ادامه داد: وقت تنگ است؛ در این کشمکش‌های زمان گذشته، زمان حال را گم می‌کنیم. مردم امید، امان اقتصادی، اشتغال، شادی و آزادی‌بیان می‌خواهند.

همچنین بخوانید

این عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: زنان حضور فعال در عرصه‌های مدیریتی، سیاسی، اجتماعی و همچنین قوانین حمایتی برای اجرا می‌خواهند. شناسنامه برای فرزندانی که از مادر ایرانی و پدر غیرایرانی دارند می‌خواهند. برای دختران ممنوعیت ازدواج زیر ۱۳ سال می‌خواهند.

وی خطاب به رییس جمهور گفت: مگر شما به ملت سوبسید بنزین را به دلار پرداخت می‌کنید تا مردم پول بنزین را به دلار پرداخت کنند؟

آقاپور علیشاهی افزود: حال دریاچه ارومیه خوب نیست. روزی وجود او صفای زمین و زمان مردم ایران بود. حال شکوه و زندگی از او گرفته شده است. دولت آقای روحانی همت خود را نشان بدهد و بر جان نیمه‌جان ارومیه جان دوباره بدهد.

این عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور ادامه داد: اجرایی شدن اصل ۱۵ تدریس زبان مادری در مدارس و انتخاب حداقل یک وزیر زن، یک وزیر ترک‌زبان و یک وزیر اهل تسنن را به جد خواستاریم.

نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات عدیده حوزه انتخابیه خود، اظهار کرد: بخش مرکزی خواستار تسهیلات اشتغال روستایی بود که انجام نشد؛ خواستار تکمیل جاده تسوج به شبستر بود که به طور کامل محقق نشده است، ناامیدی شبستر را امید بخشید.

آقاپور ناامیدی را برادر مرگ دانست و اظهار کرد: ما پشیمان نیستیم این همان چیزی است که دشمن نشانه‌ گرفته است. شاهد این ادعا هم بحران‌هایی است که می‌سازند و با استفاده از کلیدواژه‌های ناامیدی، پشیمانی و براندازی را جار می‌زنند تا نسل جوان و پویا که امتحان کنشگری‌شان را پس داده‌اند به در کنند. ما مطالبه‌گر خواهیم ماند، سیاست اقتصاد را نقد می‌کنیم اما از دولت حمایت می‌کنیم. می‌میریم ولی به عقب برنمی‌گردیم.

وی در پایان افزود: مواظب سرمایه‌های اجتماعی‌مان باشیم. شخصیت‌ها و سیاستمداران را تخریب نکنیم. تخریب شأن مسئولان تخریب ستون‌های تخت جمشید است. برای مثال در مورد شخصیت دکتر پزشکیان، آقای رییس جمهور و استخر فرح و سایر وزرا مواظب تحرکات باشیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا