صنعت، معدن، تجارت

تدوین بسته حمایتی برای واحدهای تولیدی سیل زده مازندران

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت:به واحدهای تولیدی سیل زده استان مازندران که در جوار روستاها قرار دارند و دچار خسارت شده اند،تسهیلات روستایی بادرصد پایین پرداخت می شود.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، صادق نجفی در حاشیه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده غرب مازندران با بیان این مطلب، افزود: بر اساس ارزیابی انجام شده الحمدالله در داخل شهرک‌های صنعتی مشکل خاصی نداشتیم و فقط چند واحد تولیدی دچار آبگرفتگی شده بود که عملیات پاکسازی آنها نیز به سرعت انجام گرفت.

وی با اشاره به برنامه دولت برای حمایت از واحدهای تولیدی خسارت دیده، تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موضوع پرداخت تسهیلات روستایی با درصد پایین به واحدهای تولیدی که در جوار روستاها قرار دارند و دچار خسارت شده اند، در دستور کار قرار دارد.

نجفی همچنین با اشاره به سفر دکتر محمدباقر نوبخت به استان مازندران، گفت: دولت بسته حمایتی همانند زلزله کرمانشاه تدوین می‌کند و در اختیار صنعتگران و تولیدکنندگان خسارت دیده قرار می دهد.

گفتنی است که مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز سه شنبه در سفر یک روزه به مازندران، از مناطق سیل زده غرب این استان بازدید کرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا