خودروصنعت، معدن، تجارت

عزم جدی ایران خودرو دیزل برای تامین ناوگان اورژانس کشور

مدیرعامل ایران خودرو دیزل گفت: این شرکت برای تامین ناوگان اورژانس کشور و تولید آمبولانس های مجهز و پیشرفته عزم جدی دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،   مهدی یونسیان در آیین بهره برداری از آمبولانس های پیشرفته ناوگان اورژانس کشور اظهار کرد: آمبولانس هایی که به وزارت بهداشت تحویل می دهیم دارای مدرن ترین تجهیزات برای رفاه حال بیمار و راننده است.

وی سابقه همکاری ایران خودرو دیزل با وزارت بهداشت در زمینه تامین ناوگان اورژانس را از سال ۷۸ دانست و گفت: تاکنون دوهزار و ۷۰۰ دستگاه آمبولانس در اختیار این وزارت خانه قرار داده ایم.

همچنین بخوانید

یونسیان با اشاره به محدودیت های بین المللی فعلی، داخلی سازی تولید و تجهیز آمبولانس را از اولویت های اصلی ایران خودرو دیزل عنوان کرد و گفت: آمادگی داریم محصول ون وانا را برای بهره مندی در ناوگان اورژانس تجهیز کنیم. همچنین توانمندی لازم برای تجهیز آمبولانس های وارداتی را نیز داریم.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل از مشارکت شرکت گواه برای تامین نیازمندی های بخش خدمات پس از فروش آمبولانس ها خبر داد و گفت: تمهیداتی را برای تامین قطعات یدکی و مصرفی در دوران گارانتی و وارانتی اندیشیده ایم.

وی تصریح کرد: مصرف کنندگان باید از دریافت خدمات پس از فروش به موقع و با کیفیت اطمینان داشته باشند.

گفتنی است مراسم بهره برداری از ۴۰۰ دستگاه آمبولانس اورژانس کشور با حضور وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی،‌ معاون امور صنایع وزیر صمت، معاون توسعه وزیر بهداشت، رئیس سازمان اورژانس کشور و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در شرکت ایران خودرو دیزل برگزار شد. در این مراسم ۳۰۰ دستگاه آمبولانس توسط ایران خودرو دیزل تحویل وزارت بهداشت داده شد.

پ

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا