خودروصنعت، معدن، تجارت

باید بهترین ها دراختیار مردم باشد

دكترحسن قاضي زاده هاشمي

وزیربهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی گفت: وقتی جان مردم در میان است باید بهترین ها در اختیار آنان باشد. با بهترین تجهیزات و آخرین دستاوردهای دارویی و درمانی باید اسباب رضایت مردم را فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  دکترحسن قاضی زاده هاشمی ضمن قدردانی از عملکرد دست اندرکاران تامین و تجهیز آمبولانس های اورژانس گفت: باید این آمبولانس ها هر چه سریع تر وارد ناوگان اورژانس کشور شود تا با توزیع عادلانه در مناطق محروم زمینه آرامش خاطر هموطنان را فراهم کنیم.

وی با بیان این که امروز بخش دیگری از ناوگان خدمت رسانی در اورژانس کشور تکمیل می شود، گفت: اتفاق امروز حاصل مصوبات هیات وزیران است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پرشکی با بیان این که کوتاه شدن زمان امدادرسانی و افزایش مهارت نیروهای انسانی مددکار از جمله دستاوردهای اورژانس در سال های اخیر است، اظهار کرد: تلاش وزات بهداشت بر این است که موانع به حداقل برسد به همین علت اورژانس زمینی،‌ هوایی، دریایی و موتورآمبولانس را توسعه داده ایم.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: فعالیت های اورژانس را باید متفاوت از سایر سازمان ها دید. خدمات این بخش که آغاز مسیر خدمات درمانی بیماران است اهمیت بالایی دارد.

 

پایگاه ایران‌خودرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا