صنعت، معدن، تجارت

دریافت نشان عالی پربازده‌ترین و سودآورترین شرکت سرمایه‌گذاری در ایران توسط شرکت پارس‌آریان

 

در شانزدهمین اجلاس سران و مدیران معتبرترین شرکت‌ها و سازمان‌های عالی رتبه ایرانی، نشان زرین استقامت ملی در خدمات سرمایه‌گذاری به علی‌اکبر امین‌تفرشی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در شانزدهمین اجلاس سران و مدیران معتبرترین شرکت‌ها و سازمان‌های عالی رتبه ایرانی که در تاریخ ۱۶ مهر ۱۳۹۷ در محل سالن همایش‌های صدا و سیما و با حضور مرتضی بانک مشاور رییس‌جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمد خزاعی رییس سازمان سرمایه‌گذاری، عیسی منصوری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران و فعالان اقتصادی کشور برگزار شد، شرکت پارس‌آریان موفق شد به جهت فعالیت‌ها و اقدامات اقتصادی و سرمایه‌گذاری که انجام داده‌است، نشان عالی پربازده‌ترین و سودآورترین شرکت سرمایه‌گذاری در ایران را از آن خود کند.

بر اساس این خبر، این اجلاس توسط دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران و با حمایت وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.

اولویت دادن به تولید محصولات و خدمت راهبردی و کالاهای اساسی و رفع موانع آن، معرفی تجارب موفق سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و بررسی نحوه بازارسازی و استفاده از فرصت‌های ویژه مناطق آزاد در راستای توسعه تولید ملی از جمله اهداف اجلاس استقامت ملی در تولید و خدمات بود.

همچنین بررسی دستاوردها، راهکارها و طرح‌های حمایتی مناطق آزاد برای تولیدکنندگان، بررسی مشوق‌های مؤثر برای صاحبین صنایع به منظور سرمایه‌گذاری و توسعه تولید در مناطق ویژه اقتصادی و نحوه جذب سرمایه‌گذاران خارجی و دانش فنی در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی از دیگر اهداف برگزارکنندگان این اجلاس بود.

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا