بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

دوره‌های مدرسه فین‌تک توسط باشگاه کارآفرینی تیوان و بانک انصار برگزار می‌شود

باشگاه کارآفرینی تیوان با همکاری مرکز فین‌تک انصار قصد برگزاری دوره‌هایی با عنوان مدرسه فین‌تک دارد. در این دوره با رویکرد دیزاین سعی بر این است که به شرکت‌کنندگان آموزش داده شود که چه ارزشی را باید به مشتریان خود ارائه دهند. در این دوره چالش‌ها و مقررات حقوقی یک کسب‌وکار فین‌تکی و چگونگی قانونمندسازی کسب‌وکارها آموزش داده می‌شود.

آشنایی با نهادهای پولی و مالی، ۱۹ مهرماه توسط زکیه ایزدی، مشاور سرمایه‌گذاری مرکز فین‌تک بانک انصار آموزش داده می‌شود. ۲۶ مهرماه مصطفی ثابتی، مدیر مرکز فین‌تک بانک انصار آشنایی با بانک را ارائه می‌دهد. سوم آبان هم هاشم برزگر صدیق، مدیر پروژه توسعه کسب‌وکار شرکت بیمه سامان به مبحث آشنایی با بیمه می‌پردازد. آشنایی با بازار سرمایه را دهم آبان ماه، مهدی آقالطفی، مدیر سرمایه گذاری بانک انصار آموزش می‌دهد. تکنولوژی‌های ساختارشکن، توسط مصطفی امینی، مشاور تحول دیجیتال بانک انصار در تاریخ ۲۴ آبان ماه ارائه داده می‌شود.

زکیه ایزدی و مصطفی ثابتی اول آذرماه به معرفی اکوسیستم فین‌تک می‌پردازند. سرویس دیزاین فین‌تک‌ها نیز هشتم آذرماه توسط فاطمه صدیقیان، مدیر طراحی سرویس بانک انصار ارائه می‌شود. مریم نجفی و مصطفی ثابتی طراحی مدل کسب‌وکار را ۱۵ آذرماه آموزش می‌دهند. مقررات حوزه فین‌تک، ۲۲ آذرماه توسط محمد یونسی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای فناورانه و مشاور حقوقی مرکز فین‌تک بانک انصار ارائه داده می‌شود.

۲۹ آذرماه اصول مذاکره و ارائه به سرمایه‌گذاران را مریم نجفی، مشاور سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکار مرکز فین‌تک بانک انصار آموزش می‌دهد. هزینه حضور در کل این دوره یک میلیون و ۱۸۵ هزار تومان است. افرادی که تمایل به حضور در کل این دوره را دارند می‌توانند تا چهارشنبه، ۱۸ مهرماه و از طریق این لینک ثبت‌نام کنند و ۶۰ درصد تخفیف بگیرند.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا