خودروصنعت، معدن، تجارت

نخستین آزرا ۲۰۱۸ در نمایندگی مرکزی کرمان موتور تحویل شد

پس از انتشار تصاویر زیاد از حمل و نقل و پارکینگ هایی که تعداد زیادی آزرای ۲۰۱۸ در آن ها وجود داشت، کرمان موتور برنامه تحویل این خودروها به مشتریان را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، این خودرو ها که برای تحویل و طی کردن مراحل اداری به اداره تحویل کرمان موتور رفته است، پس از توزیع در نمایندگی های مرتبط به دست خریداران این خودروها می رسد.

همچنین بخوانید

کرمان موتور اسفندماه سال گذشته هیوندای آزرا ۲۰۱۸ را با قیمت قطعی ۳۷۹میلیون‌ تومان و موعد تحویل خرداد ۹۷ به فروش رساند که با توجه به شرایط پیش‌آمده و عدم ترخیص به‌ موقع خودروها از گمرک، تاخیر چندماهه‌ای در تحویل این خودروها اتفاق افتاد.

بر اساس اطلاعات دریافتی از برخی مالکان هیوندای آزرا ۲۰۱۸ شرکت کرمان موتور اعلام کرده است هفته آینده طی مراسمی با عنوان «کلیدسپاری» نخستین سری از هیوندای آزرا ۲۰۱۸ به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

نسل ششم هیوندای آزرا با سه نوع پیشرانه مختلف به بازار جهانی، عرضه و شامل موتورهای ۳، ۳.۵ و ۲.۴‌ لیتری می‌شود.

از آن‌جایی‌که پیش‌ از این منع واردات خودروهای با حجم موتور بالای ۲۵۰۰سی‌سی به کشور وجود داشت، تنها نوع مجهز به پیشرانه چهار سیلندر ۲.۴‌لیتری قابلیت ورود به بازار کشور را داشت.

این موتور توانایی تولید نیرویی معادل ۱۸۷ اسب‌بخار، قدرت و حداکثر گشتاور ۲۴۱ نیوتون‌متر را دارد. نیروی تولیدشده موتور نیز به کمک جعبه‌دنده ۶‌سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

برای مشاهده محصولات کرمان موتور اینجا کلیک کنید

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا