آموزشآموزش کسب و کارصنعت، معدن، تجارت

پادشاه فصل ها و برندسازی کسب و کار

یکی از بهترین الگوها برای برندسازی، توجه به عظمت خلقت است. چهار فصل سال را در نظر بگیرید. هر کدام دارای خصوصیات متمایزی هستند که شما را مجذوب خود می کنند و گاهی زبان قاصر از توصیف زیبایی های آنهاست.

پاییز هم بالاخره از راه رسید، فصلی که به پادشاه فصل ها معروف است. برند شما نیز شایسته پادشاهی در بازار رقابت است. یکی از نکات حائز اهمیت، ایجاد وجه تمایز نسبت به رقبا و همچنین ایجاد ارزش مناسب برای مشتریان است. ارزش هایی منحصر به فرد و ویژه که باعث ماندگاری برند شما در ذهن مخاطبین خواهد شد.

مرجان جانقربان (سخنران و مشاور برندینگ و گرافیست)
مرجان جانقربان (سخنران و مشاور برندینگ و گرافیست)

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، یکی از بهترین شیوه هایی که می توان از آن برای یافتن این مساله کمک گرفت، بازخورد از خود مشتریان است. دغدغه های ذهنی انها، نیازهای آنها و حتی گاهی تنها گوش دادن به صحبتها و درد دل های آنها، نکات کلیدی زیادی را به شما خواهند داد. البته از این موضوع غافل نشوید که همانطور که فصل های سال تغییر می کنند، ارزشها و ویژگی های برند شما نیز بسته به شرایط بازار و همچنین مشتریانتان باید مورد بازبینی قرار بگیرند.

همچنین بخوانید

تنها راه بقا در بازار رقابتی و جهانی شدن برند شما، ایجاد تفاوتهای خاص نسبت به سایرین است. مجددا به مقدمه بحث بر می گردیم. هیچ کدام از فصل های سال تکراری نیستند. هر کدام جذابیت و زیبایی های مخصوص به خود را دارا هستند. خالق هستی بهترین شیوه های برند سازی را به کار بسته، به طوری که شما هیچ عکس العملی به جز ستایش این همه خلاقیت و شاهکار ندارید.

در فصلی قرار داریم که رنگهای بی نظیر، بارانهای خاطره انگیز و برگ ریزانی زیبا را شاهد خواهیم بود. سعی کنیم با در نظر گرفتن برنامه ریزی مناسب و تبلیغات خلاقانه برای برند خود، فصلی به یادماندنی را برای مشتریان خود رقم بزنیم. امیدواریم که برند شما همیشه بر تخت سلطنت رقابت پادشاهی کند. پاییزی شدن برندتان و شروعی دوباره بر شما مبارک.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا