صنعت، معدن، تجارت

توزیع ۳۲هزار حلقه لاستیک موجود در انبارهای سازمان تملیکی از امروز

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: تعداد ۳۲ هزار حلقه لاستیک سبک و سنگین در انبارهای سازمان موجود است و طبق مذاکراتی که کردیم قرار شد این لاستیک ها بین رانندگان توزیع شود.

جمشید قسوریان جهرمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص توزیع لاستیک های موجود در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بین رانندگان، اظهار داشت: لاستیک از جمله کالاهایی است که هر از گاهی به صورت قاچاق کشف می شود و در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار می گیرد.

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: اخیرا با توجه به اعتراض کامیونداران و وضعیتی که در رابطه با تامین نیازمندی های این قشر بویژه در زمینه لاستیک پیش آمد، مذاکراتی را با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای حل این مشکل انجام دادیم.

وی ادامه داد: طبق ارزیابی هایی که انجام دادیم مشخص شد تعداد ۳۲ هزار حلقه لاستیک سبک و سنگین در انبارهای سازمان اموال تملیکی موجود است و طبق مذاکراتی که انجام شد، قرار شد این لاستیک ها بین رانندگان توزیع شود.

جهرمی گفت: نیمی از این لاستیک ها در هرمزگان قرار دارد که آماده تحویل است و نیمی دیگر در تهران است که دستگاه قضایی قول داده طی امروز، برای تحویل این لاستیک ها حکم قضایی صادر کند.

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هزینه این لاستیک ها را به حساب خزانه واریز کرده است، اظهار داشت: سازمان راهداری مدیریت توزیع را بر عهده دارد و با قیمت مناسب اقدام به توزیع خواهد کرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا