ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

سرقت اطلاعات ۶.۵ میلیون نفر از مشتریان یک فروشگاه آنلاین

وب‌سایت یک فروشگاه آنلاین فعال در حوزه پوشاک و کالای مد در آمریکا تایید کرد که اطلاعات مالی و شخصی بیش از ۶.۵ میلیون نفر از مشتریان این فروشگاه به سرقت رفته است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، به نقل از وب سایت هکرنیوز، این روزها که اخبار زیادی درباره حملات سایبری و سرقت اطلاعات کاربران در فضای مجازی منتشر می‌شود، حالا یک فروشگاه آنلاین فعال در زمینه خرید و فروش کالای مد و پوشاک که شین ( SHEIN) نام دارد، اعلام کرده است که اطلاعات شخصی و مالی بیش از ۶.۵ میلیون نفر از کاربران و مشتریانی که از وب سایت این فروشگاه اینترنتی خریداری کرده‌اند، توسط هکرها و مجرمان سایبری به سرقت رفته است.

این فروشگاه اینترنتی و آنلاین که دفتر اصلی آن در نورث برونزویک ایالات متحده آمریکا مستقر شده، در سال ۲۰۰۸ میلادی راه‌اندازی شد و به کاربران و علاقمندان به صنعت پوشاک این امکان را  می‌دهد تا با سلایق مختلف بتوانند گستره وسیعی از البسه، کیف و کفش‌های مختلف را برروی سایت این فروشگاه انتخاب کرده و درصورت تمایل، کالاهای موردنظر خود را با پرداخت آنلاین خریداری کنند.

حالا این فروشگاه به تازگی اعلام کرده است که سرورهایش مورد هجوم و نفوذ هکرها و مجرمان سایبری قرار گرفته است و اطلاعات مربوط به کارت‌های اعتباری، بانکی و شخصی کاربران و مشتریان آن را به سرقت برده‌اند.

این فروشگاه ضمن عذرخواهی از تمامی کاربران و مشتریان، خطاب به آن‌ها اعلام کرده است که با بهره‌گیری از متخصصان فعال در حوزه امنیت سایبری قادر خواهد بود مشکلات احتمالی و آتی را برطرف کرده و هکرهای موردنظر را تحت تعقیب و شناسایی قرار دهد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا