امور زیربناییراه و ساختمان

۵۰۰ هزار حلقه لاستیک ثبت سفارش می‌شود/ ارز برای تأمین ۱۵ قلم قطعات ضروری کامیون‌ها باید اختصاص یابد

رئیس کمیته حمل و نقل مجلس گفت: طبق مذاکرات مقرر شده است که وزارت صمت نسبت به ثبت سفارش و خرید ۵۰۰ هزار حلقه لاستیک اقدام کند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،‌ شادمهر کاظم زاده در تشریح نشست امروز کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، گفت: نشست امروز با هدف بررسی مشکلات کامیون داران با حضور معاون صنعت و بازرگانی وزارت صنعت، مسئولان نیروی انتظامی، سازمان راهداری، انجمن کامیون داران، تعزیرات حکومتی، شرکت ملی پخش و پالایش نفت و سازمان حمایت از مصرف کننده برگزار شد.

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست امروز نماینده کامیون داران توضیحاتی را درباره مشکلات این صنف ارائه کردند، آن ها معتقد بودند که دستگاه‌های متولی به وعده ها و قول های خود به هیچ وجه عمل نکرده اند، در نهایت کامیون داران در میان چندین درخواست خود، دو مطالبه مهم و اساسی دارند.

وی ادامه داد: کامیون‌داران خواستار تأمین لاستیک و ۱۵ قلم قطعات یدکی پرمصرف کامیون هستند، از این رو اگر این مقوله برای آن ها محقق شود، بخش اعظمی از مشکلاتشان حل خواهد شد.

کاظم زاده تصریح کرد: در نشست امروز مقرر شد که وزارت صنعت، معدن و تجارت در گام نخست نسبت به ثبت سفارش و خرید ۵۰۰ هزار حلقه لاستیک اقدام کرده و بانک مرکزی نیز ارز مورد نظر را برای خرید این تجهیزات اقدام کند.

وی گفت: همچنین مقرر شد که وزرات صمت و بانک مرکزی هرچه سریع تر نسبت تخصیص ارز دولتی برای واردات و تأمین ۱۵ قلم قطعات یدکی پرمصرف کامیون ها اقدام کند، از این رو امیدوارم دولت با هماهنگی مجلس در جهت تحقق وعده ها و اجرای برنامه های مذکور اقدام کند.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا