ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

برگزاری مسابقات "کدکاپ شریف" برای استخدام برنامه‌نویسان ماهر در کشور

چهارمین دوره مسابقات برنامه‌نویسی کشوری "کدکاپ شریف" به همت مرکز نوآوری شریف و با هدف استخدام برنامه‌نویسان با مهارت در شرکت‌ها طی مهر و آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، هدف از این مسابقات سنجش مهارت برنامه‌نویسان، رقابت آن‌ها و در نهایت استخدام برنامه‌نویسان با مهارت در شرکت‌هاست.

این دوره از مسابقات، در ۱۴ زبان برنامه‌نویسی پرکاربرد در قالب مسابقات الگوریتمی و همچنین در ۸ تکنولوژی روز ایران و جهان شامل تکنولوژی‌های PHP، Laravel، Front-end، React،React Native ، Android، Python، Django برگزار می‌شود.

کدکاپ ۴ اولین مسابقه‌ برنامه‌نویسی کشور و حتی منطقه است که به صورت همزمان ده‌ها زبان برنامه‌نویسی و تکنولوژی پرکاربرد را در بر دارد. تصحیح پاسخ‌های ارسالی شرکت‌کنندگان به صورت خودکار توسط سامانه‌ داوری و مهارت‌سنجی Quera انجام می‌شود.

برنامه‌نویسان در هر سطحی از دانش فنی و تجربه‌ کاری می‌توانند در این سلسله مسابقات شرکت کنند و علاوه بر محک زدن مهارت‌های برنامه‌نویسی خود و رقابت با سایر برنامه‌نویسان کشور، فرصت کار در بهترین شرکت‌های کشور را پیدا کنند.

جوایز این دوره از مسابقات ۲۵ میلیون تومان است که به نفرات برتر اهدا می‌شود.

این مسابقات در دو مرحله‌ اینترنتی (غیرحضوری) و حضوری برگزار می‌شود. مرحله‌ اینترنی مسابقات از ۱۳ مهر آغاز شده و تا ۲۵ مهر ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به codecup.ir از زمان دقیق مسابقات در تکنولوژی‌های مختلف مطلع شوند.

بر اساس اعلام دبیرخانه مسابقات، شرکت‌کنندگان برتر مرحله‌ اینترنتی (غیر حضوری) به مرحله‌ حضوری که ۲۴ و ۲۵ آبان ماه برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا