خودروصنعت، معدن، تجارت

۹۰ هزار دستگاه خودرو از خانواده ایکس ۲۰۰ تحویل مشتریان سایپا شده است

توسط سايپا در شش ماه ابتدايي سال 97 انجام شد:

از ابتدای سال تاکنون نزدیک به ۹۰ هزار دستگاه خودرو از خانواده ایکس ۲۰۰ تولید و به مشتریان گروه خودروسازی سایپا تحویل شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، گروه خودروسازی سایپا از ابتدای سال جاری تاکنون بر اساس برنامه ریزی تولید خود توانسته روند تولید را با وجود مشکلات متعدد ادامه دهد و بر همین اساس تاکنون نزدیک به ۹۰ هزار دستگاه از محصولات ایکس ۲۰۰ را به مشتریان تحویل دهد.

بر اساس این گزارش در شش ماه ابتدایی سال تعداد ۸۹ هزار و ۳۶۹ دستگاه از محصولات تیبا ۲، تیبا، ساینا و کوییک تولید و به مشتریان تحویل شده است.

همچنین بخوانید

توسط سایپا در شش ماه ابتدایی سال 97 انجام شد:

این گزارش می افزاید: تا پایان شهریور ماه سال جاری محصول تیبا۲، تعداد ۳۸ هزار و ۵۶۱ دستگاه، تیبا، ۲۸ هزار و ۲۸۰ دستگاه، ساینا، ۲۰ هزار و ۵۶۵ دستگاه و کوییک،  هزار و ۹۶۳ دستگاه تولید و تحویل مشتریان شده است.

همچنین در شهریور ماه تعداد ۹۹۷۱ دستگاه از گروه ایکس ۲۰۰ تحویل مشتریان شده که خودروهای تیبا۲، تیبا، ساینا و کوییک به ترتیب ۴۰۴۹، ۲۹۸۰، ۲۷۱۹ و ۲۲۳ دستگاه بوده است.

گفتنی است روند تولید و تحویل محصولات گروه سایپا با وجود مشکلات همچنان ادامه دارد و گروه سایپا با تامین به موقع قطعات، تحویل خودروهای خود را همچنان به مشتریان محترم ادامه می دهد.

 

منبع
سایپانیوز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا