صنعت، معدن، تجارت

استیضاح شریعتمداری تا اعلام تصمیمات دولت در هفته آتی متوقف شد

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: اگر دولت هفته آینده اصلاحات و تغییراتی که به مجلس وعده داده را انجام ندهد استیضاح شریعتمداری در مجلس اعلام وصول می شود.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، عزیز اکبریان با اشاره به اعلام خبری مبنی بر استعفای شریعتمداری، گفت: موضوعی که دولت به صورت قطعی به مجلس اعلام کرده این بوده که تصمیم دارد تغییراتی در کابینه از جمله در وزارت صنعت، معدن و تجارت و برخی وزارتخانه های دیگر اعمال کند و قرار است برای دو وزارتخانه ای که با سرپرست اداره می شود، وزیر معرفی کند.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، افزود: زمانی که قرار است این تغییرات در هفته آینده اعمال و تغییراتی در وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گیرد استیضاح شریعتمداری جایگاه خود را از دست می دهد.

اطلاع نداریم که چه کسی جایگزین شریعتمداری می شود

همچنین بخوانید

وی با بیان اینکه مجلس منتظر اعلام تصمیم دولت در هفته آینده است و اگر دولت تصمیم خود را اعلام نکند، استیضاح به قوت خود باقی می ماند، ادامه داد: اطلاع نداریم که چه کسی قرار است جایگزین شریعتمداری در وزارت صنعت، معدن و تجارت شود اما از شریعتمداری در یکی از وزارتخانه ها، سازمان ها یا به عنوان معاون رییس جمهور استفاده می شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: اگر دولت هفته آینده اصلاحات و تغییرات خود را انجام ندهد استیضاح شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس اعلام وصول می شود.

ممکن است دولت برخی وزرا را جابجا و به وزارتخانه دیگر منتقل و یا بازنشسته کند

وی با بیان اینکه مجلس با دولت همکاری لازم را داشته و دارد، افزود: ممکن است دولت برخی وزرا را جابجا کرده و به وزارتخانه دیگر منتقل و یا برخی را بازنشسته کند، بنابراین در شرایط کنونی که دولت تصمیم های لازم را اخذ کرده کشور به هماهنگی سه قوه نیاز دارد.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مجلس نشان داده که در عرصه های مختلف به دولت کمک و در این تغییرات نیز با دولت همکاری می کند، لذا امیدوارم دولت نیز به وعده هایی که به مجلس داده عمل کند./

منبع
خانه ملت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا