بانکبانک و بیمه

طرح همیاران مهر ایران آینده نگری در کمک به نیازمندان است

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به اهمیت آینده نگری در کمک به نیازمندان گفت:اگر مردم با طرح همیاران مهر به انجام فعالیت های عام المنفعه اقدام کنند، بسیاری از آسیب های اجتماعی رفع خواهد شد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مرتضی اکبری ضمن معرفی طرح همیاران مهر ایران اظهارداشت: یکی از برنامه ها و اهداف این طرح کمک به نیازمندان با استفاده از تامین مالی جمعی در قالب عقد صلح و به صورت بلاعوض در حساب تعریف شده نزد بانک قرض الحسنه مهرایران است.

وی افزود: بر این اساس خیران می توانند همسو با نیات خیرخواهانه و نوع دوستانه خود مبالغ مدنظر را در حساب طرح همیاران مهر حبه کرده و با مشارکت در این کار خیر به رفع مشکلات مختلف نیازمندان کمک کنند.

اکبری در خصوص موارد مصرف مبالغ تجمیع شده در این طرح تصریح کرد: تسهیلات قرض الحسنه این طرح در راستای کمک به اشتغال، درمان، جهیزیه، تحصیل، مسکن و رفع مشکلات و نیازمندی های مختلف خانواده های نیازمند پرداخت می شود و آثار ماندگاری به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: منافع حاصل از این طرح می تواند در کاستن مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مردم و پیشرفت مادی و معنوی جوامع موثر باشد. دکتر مرتضی اکبری با تبیین این طرح به عنوان یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه بیان داشت: هموطنان خیر با کمک به دیگران و بخشش قسمتی از دارایی های نقدی خود در طرح همیاران مهر ایران می توانند، زندگی را برای سایر افراد جامعه به ویژه نیازمندان آسان ‌کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا