بانکبانک و بیمه

پرداخت ۱۱ هزار فقره تسهیلات خوداشتغالی در بانک ملی

بانک ملی ایران با رویکرد حمایت از بازار اشتغال در پنج ماه ابتدای امسال بیش از ۱۱ هزار فقره تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی با معرفی وزارت کار و سازمان های حمایتی پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود در مدت مذکور تعداد ۱۱ هزار و ۲۳۸ فقره تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی به ارزش بیش از یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره)، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و… پرداخت کرده است.

در پنج ماه ابتدای امسال تعداد پنج هزار و ۸۰۹ فقره تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) به ارزش بالغ بر یک هزار و پنج میلیارد ریال و بالغ بر یک هزار و ۷۴۲ فقره تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی به ارزش ۲۷۶ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.

همچنین بخوانید

همچنین این بانک در راستای عمل به رسالت و مسئولیت های اجتماعی خود، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به سازمان های حمایتی را نیز در دستور کار خود قرار داده که بر این اساس در مدت مذکور، ۳۵۴ فقره از این تسهیلات به ارزش ۲۴ میلیارد و ۷۶۱ میلیون ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۲۳۸ فقره به ارزش ۲۰ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال به سازمان بهزیستی پرداخت شده است.

پرداخت ۹ فقره تسهیلات مشاغل خانگی بنیاد شهید به ارزش ۶۴۰ میلیون ریال و دو هزار و ۶۷۲ فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش ۲۴۱ میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بخش اشتغال بوده است.

بانک ملی ایران در سال گذشته نیز تعداد ۷۶ هزار و ۳۷۳ فقره تسهیلات قرض الحسنه با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های حمایتی در بخش های خوداشتغالی و مشاغل خانگی پرداخت کرده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا