امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

تحویل گوشت دولتی به هیئت‌ها در چند مرحله انجام می‌‎شود

یک مقام مسئول بابیان اینکه برای جلوگیری ازورودگوشت تنظیم بازاری با نرخ آزادبه بازار،سهمیه گوشت هیئت‌ها یکجا تحویل نمی‌شود،گفت:در این ایام مواردی از فروش گوشت دولتی با نرخ آزادگزارش شده است.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از صدا و سیما، حمید ورناصری با اشاره به اینکه در دو هفته گذشته ۶ هزار تن گوشت قرمز با قیمت مصوب تنظیم بازار در سراسر کشور توزیع شده است، افزود: مراکز و سردخانه های این شرکت سهمیه گوشت قرمز درج شده در مجوز هیئت ها را،   به صورت یکجا تحویل نمی دهند و بر اساس نیاز آنها و به دفعات به نمایندگان هیئت ها ارائه می شود.
وی با تاکید بر اینکه سهمیه تعیین شده در مجوز هر هیئت در چند قسمت ارائه می شود،  گفت: احتمال دارد هیئتی مجوز دریافت ۱۰۰ کیلو گوشت قرمز را ارائه دهد و در مراجعه به مراکز توزیع شرکت پشتیبانی امور دام فقط ۵۰ کیلوگرم را تحویل بگیرند اما این بدان معنا نیست که  نمایندگان ما باقی مانده گوشت قرمز تعیین شده در مجوز را به هیئت ها ندهند بلکه در صورت نیاز آنها و در مراجعات بعدی این میزان نیز تحویل داده می شود.

ورناصری افزود: این اقدام برای جلوگیری از ورود احتمالی این سهمیه ها به بازار و فروش آنها با قیمت آزاد است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: هیچگونه محدودیتی برای عرضه گوشت قرمز نداریم اما توزیع گوشت قرمز با نظارت و مدیریت دقیق انجام می شود ضمن اینکه موارد بسیاری وجود دارد که به هیئت های بزرگ سهمیه های قابل توجهی تحویل شده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: اگر تقاضای کشور در دو سه هفته اخیر تامین نمی شد شاهد افزایش قابل توجه قیمت گوشت قرمز در بازار بودیم.

ورناصری افزود: در دو سه هفته اخیر با افزایش سفرهای پایان شهریور و مصادف شدن آن با دهه ما محرم میزان تقاضا بصورت قابل توجهی افزایش یافت که این تقاضا با توزیع گوشت قرمز با قیمت مصوب تنظیم بازار مدیریت شد.

وی تاکید کرد: گوشت قرمز مورد نیاز هیئت های مذهبی بر اساس نیاز سنجی تامین می شود و هیئت ها کمبودی نخواهند داشت.

ورناصری گفت: مواردی از تخلف و فروش گوشت قرمز ستاد تنظیم بازار ی در بازار با قیمت آزاد نیز در این ایام گزارش شده که این موارد در حال رسیدگی است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا