بانکبانک و بیمه

وام ۱۰ و ۲۰ میلیون تومانی برای دانشجویان دانشگاه آزاد

وام دانشجویی ۲۰ و ۱۰ میلیون تومانی با کارمزد ۳ درصد بر اساس توافق بانک مهر ایران با دانشگاه آزاد اسلامی به دانشجویان دانشگاه آزاد ارائه می‌شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، بانک قرض الحسنه مهر ایران با امضای تفاهمنامه ایی با دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارائه وام دانشجویی، به دانشجویان معرفی شده این دانشگاه تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۳ درصد پرداخت می‌کند.

این تفاهمنامه با هدف کمک به جامعه دانشجویان برای تامین بخشی از هزینه های تحصیل میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و دانشگاه آزاد اسلامی، امروز (دوشنبه ۲۶ شهریور ۹۷) به امضاء رسید.

بر اساس این تفاهمنامه، هر یک از دانشجویان این دانشگاه می توانند بر اساس ساز و کاری که دانشگاه مشخص می کند تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال از تسهیلات قرض الحسنه این بانک استفاده کنند.

تفاوت تسهیلات ارائه شده بانک قرض الحسنه مهر ایران با سایر بانک درصد و دوره بازپرداخت ۲۴ تا ۴۸ ماهه است.

مجموع تسهیلات اعطایی به هر دانشجو تا سقف یکصد میلیون ریال، با یک نفر ضامن معتبر و مازاد بر آن تا سقف دویست میلیون ریال با معرفی دو ضامن معتبر است.

مرتضی اکبری نیز در این باره افزود: این تفاهمنامه حاصل اعتماد دانشگاه آزاد اسلامی به بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

وی با توضیح اینکه سهامداران این بانک‌ متشکل از ده بانک بزرگ کشور است، ادامه داد: سال ۹۵ را با هدف گذاری پرداخت وام به ۷۰۰ هزار نفر آغاز کردیم و در سال ۹۶ این عدد به ۷۵۲ هزار نفر رسید و در سال جاری نیز هدف گذاری بانک بر پرداخت تسهیلات یک میلیون نفر که حدود ۱۰ هزار تا ۱۲ هزار میلیارد تومان هدف گذاری شد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: خوشبختانه در عین تمامی مشکلات و اتفاق های اقتصادی در کشور، شعب سراسر کشور بانک قرض الحسنه مهر ایران توانستند در ۵ ماه نخست سال، تعداد ۵۱۰ هزار نفر که حدود ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان می شود، تسهیلات پرداخت کنند.

اکبری در ادامه افزود: اگر اعتماد مردم با توجه به شرایط فعلی اقتصاد افزایش یابد به طور حتم به اعداد و ارقام هدف گذاری شده می توان رسید و حتی از این میزان عبور کرد.

وی ادامه: در بانک سعی شد تا در حوزه های معیشت، درمان، کارآفرینی، تقویت تقاضا و حمایت از کالا ایرانیو حمایت از آموزش عالی طبق اولویت های بانک و هم راستا با رضایتمندی مشتریان که اولویت نخست بانک است، اقداماتی صورت گیرد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، افزود: کارمزد عادی بانک ۴ درصد است اما برای حمایت از قشر دانشجو میزان کارمزد کاهش یافت و امید داریم با اجرای این طرح از دغدغه شهریه دانشجویان کاسته شود.

ادامه دارد …

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا