امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

آغاز به کار زنجیره سیب ایرانیان به عنوان اولین زنجیره ملی کشاورزی

در بین ۸ محصول منتخب، زنجیره سیب ایرانیان به عنوان اولین زنجیره ملی در بخش کشاورزی عملیات اجرایی خود را از تاریخ ۲۱ شهریورماه جاری رسما آغاز کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل دفتر توسعه صادرات معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی با اشاره به این که محصول سیب یکی از ۸ محصول منتخب بر اساس ابلاغیه وزیر جهاد کشاورزی برای تشکیل زنجیره عرضه با تاکید بر صادرات است، اظهارداشت: بر اساس دستور اجرایی معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی و به مسئولیت دفتر توسعه صادرات از تاریخ ۴.۸.۱۳۹۵ جلسات متعددی در ستاد وزارتخانه و استان های تولید کننده عمده سیب کشور با همکاری سازمان های جهاد کشاورزی استان ها و فعالان بخش خصوصی (اتحادیه سراسری باغداران، اتحادیه صادر کنندگان محصولات کشاورزی، اتحادیه فرآوری کنندگان و سردخانه داران، اتحادیه شرکتهای تعاونی تولید روستایی کشور و شرکت های حمل و نقل تشکیل شد.

شاهرخ شجری ادامه داد: در جلسه مجمع فوق العاده در تاریخ ۲۱.۶.۱۳۹۷  با حضور کلیه سهامداران در محل وزارت جهادکشاورزی برگزار شد و  هیئت مدیره و بازرسان شرکت انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: زنجیره سیب ایرانیان در بین ۸ محصول منتخب به عنوان اولین زنجیره ملی در بخش کشاورزی عملیات اجرایی خود را از تاریخ مذکور رسما آغاز کرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا