امور زیربناییراه و ساختمان

هنوز تصمیمی برای افزایش قیمت بلیت در ایام اربعین نگرفته‌ایم/ آمادگی ۱۶ هزار و ۵۰۰ اتوبوس برای جابجایی زائران

رییس اتحادیه شرکت‌های تعاونی اتوبوسرانی با بیان اینکه هنوز تصمیمی برای افزایش قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین نگرفته‌ایم، گفت: اولویت ناوگان جاده‌ای با ۱۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس جابه جایی زائران اربعین حسینی است و هیچ شهری با کمبود اتوبوس برای جابه جایی زائران مواجه نخواهد شد.

احمدرضا عامری در گفت وگو با ایلنا درباره احتمال افزایش قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین حسینی اظهار داشت: هنوز هیچ پیشنهادی مبنی بر افزایش قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین را به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارایه نکرده‌ایم و هنوز فرصت برای بررسی‌های بیشتر بازار وجود دارد.

وی افزود: سال گذشته قیمت بلیت تا ۵۰ درصد افزایش یافت اما امسال هنوز در این باره تصمیمی گرفته نشده است.

عامری با بیان اینکه تمام ناوگان اتوبوسی برای جا به جایی زائران حسینی در آماده باش قرار می‌گیرند، ادامه داد: ۱۶ هزار و ۵۰۰ اتوبوس در ناوگان جاده‌ای فعال هستند که در این ایام اولویت تمام ناوگان جابه جایی زائران است.

رییس اتحادیه شرکت‌های تعاونی اتوبوسرانی گفت: در سال گذشته تمام کسری شهرها برای جابه جایی زائران را پوشش دادیم و اجازه ندادیم هیچ شهری برای جابه جایی زئران با کمبود ناوگان جاده ای مواجه باشد.

عامری ادامه داد: سال گذشته ۲میلیون و ۳۰۰ هزار ایرانی در ایام اربعین به عراق سفر کردند که بخش عمده‌ای از این زائران از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و با اتوبوس جابه جا شدند.  

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا