بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

ارائه خدمات پشتیبانی توسن‌تکنو به طیف وسیعی از خودپردازهای بانکی کشور

شرکت توسن‌تکنو با توجه به هدف‌گذاری خود برای ایجاد زندگی راحت از طریق ارائه خدمات نوین بانکداری و پرداخت، ضمن استمرار همکاری خود با شرکت‌های مطرح دنیا نظیر GRG Banking،ATEC AP،PAX و …، این بار باهدف ارتقاء توانمندی زنجیره سرویس و پشتیبانی خود در بخش بانکی، برای ارائه خدمات پشتیبانی به طیف وسیعی از خودپردازها و خودپرداز / خوددریافت‌ها با برندهای گوناگون اعلام آمادگی کرد.

شرکت توسن‌تکنو در سال جاری با توجه به هدف‌گذاری خود برای توسعه فعالیت‌های زنجیره پشتیبانی سخت‌افزار و نرم‌افزار بانکی، علاوه بر پشتیبانی، تعمیرات و نگهداری خودپردازهای برند KINGTELLER،ATEC AP،LG،NCR و GWI، خودپرداز / خوددریافت‌های برند GRG Banking و ATEC AP، دستگاه‌های خوددریافت برند GRG Banking، پایانه‌های غیرنقدی و خودبانک‌های برند GWI و GRG Banking، اقدام به تجهیز کامل قطعات و ارتقای دانش نرم‌افزاری تعمیرات خودپردازهای مدل ۵۶۰۰ و ۷۶۰۰ برند HYOSUNG کرده است تا ازاین‌پس برند HYOSUNG نیز در سبد پشتیبانی شرکت توسن‌تکنو قرار گیرد.

توسن‌تکنو در حال حاضر با بهره‌گیری از ۳۷ دفتر استانی موفق به پوشش کامل پهنه کشورمان جهت خدمات پشتیبانی دستگاه‌های خودپرداز شده است و همچنین با استفاده از توان فنی و برنامه‌ریزی‌های زیرساختی توانسته است رضایت بانک‌های بزرگی نظیر بانک ملی و بانک‌های خصوصی متعددی را جلب کنند.

از سوی دیگر در چند سال اخیر این شرکت با جذب نیروهای زبده در حوزه تعمیرات و نگهداری دستگاه‌های خودپرداز هیوسانگ، دانش لازم در این خصوص را کسب کرده و ضمن مذاکره و تأمین اقلام قطعات یدکی لازم، با نهادینه کردن آموزش‌های فنی در بدنه کارشناسان و ظرفیت‌سازی در دفاتر استانی، توانمندی ارائه خدمات پشتیبانی دستگاه‌های مذکور را به سطح بالایی ارتقاء داده است.

ازاین‌رو هم‌اکنون این امکان برای بانک‌های مختلف کشور و نیز شبکه مالکان شخصی این دستگاه‌ها پدید آمده است که از این فرصت برای بهبود سطح سرویس دستگاه‌های خود در اقصی نقاط کشور اقدام کنند.

با توجه به این‌که توسن‌تکنو هم‌اکنون بزرگ‌ترین شبکه خودپرداز شخصی (IAD) در ایران را با برند «مانی‌تک» گسترش داده است، علاوه بر بانک‌های کشور مالکین این قبیل دستگاه‌ها نیز می‌توانند از مزایای سرویس جدید و خاص پشتیبانی برندهای مذکور بهره‌مند شوند. شرکت توسن‌تکنو در حال حاضر در حوزه پرداخت نیز نماینده انحصاری مجاز برای ترویج، فروش و پشتیبانی از تمام پایانه‌های نقطه فروش شرکت PAX در ایران است.

منبع: شرکت توسن‌تکنو

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا