امور زیربناییراه و ساختمان

افتتاح ۴۷ پروژه بزرگراهی و راه‌ اصلی در هفته دولت

در بخش حمل‌و‌نقل جاده‌ای ۴۷ پروژه به طول ۲۹۸ کیلومتر، شامل احداث بزرگراه و راه اصلی با اعتباری بالغ ۸۵۴۲ میلیارد ریال توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی هر ساله پروژه‌های متعددی در زمینه حمل و نقل و مسکن و شهر سازی، اعم از احداث و بهسازی انواع راه (جاده‌ای و ریلی)، احداث بندر و فرودگاه، احداث مسکن مهر و سایر موارد در هفته دولت توسط وزارت راه و شهر سازی افتتاح می‌شود. این گزارش به طبقه‌بندی اطلاعات اخذ شده از سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه می‌پردازد.

در بخش حمل‌ونقل ۶۹۹ پروژه با اعتبار ۲۸۷۰میلیارد تومان و  ۶۲ میلیون یورو  در هفته دولت سال جاری افتتاح می‌شود که ۵۹۴ پروژه با اعتبار ۱۵۵۵ میلیارد تومان مروبط به بخش حمل‌‌ونقل جاده‌ای است.

در بخش حمل‌و‌نقل جاده‌ای ۴۷ پروژه به طول ۲۹۸ کیلومتر، شامل احداث بزرگراه و راه اصلی با اعتباری بالغ ۸۵۴۲ میلیارد ریال و ۴۲۱ پروژه به طول ۱۴۶۰ کیلومتر در زمینه احداث، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است در این گزارش به معرفی پروژه‌های قابل افتتاح شرکت ساخت و توسعه آزادراه‌ها در حوزه معاونت ساخت و توسعه راه‌ها و  پرداخته و پروژه‌های راه روستایی با توجه به اهمیت و کثرت آ‌نها در گزارش جداگانه‌ای  معرفی خواهند شد.

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا