بانکبانک و بیمه

اختصاص بودجه ۶۰ درصد طرح های نیروگاهی صندوق توسعه ملی

حسین عسکری عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن گفت: ۶۰ درصد از تسهیلات صندوق توسعه ملی برای طرح های نیروگاهی با عاملیت این بانک پرداخت می شود.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وی که در مراسم افتتاح واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی غرب مازندران (نوشهر) سخن می گفت با اشاره به مشکلات ناشی از کاهش میزان آب در کشور افزود: بانک صنعت و معدن در این حوزه هم تاکنون ۳ واحد آب شیرین کن را با ظرفیت ۴۳۰ هزار متر مکعب در روز تامین اعتبار کرده که در حال اجرا هستند.

وی تصریح کرد: بانک صنعت و معدن آماده است هماهنگ با سیاست های وزارت نیرو طرح های آب شیرین کن را با ظرفیت تا دومیلیون مترمکعب در روز تامین اعتبار کند. عسکری تامین اعتبار نیروگاه های خورشیدی، بادی و تولید برق از انرژی های نوین را از سیاست های بانک صنعت و معدن برشمرد که می تواند توسط این بانک و همگام با وزارت نیرو به اجرا درآید.

گفتنی است، در مراسمی با حضور اردکانیان وزیر نیرو ، اسلامی استاندار مازندران و حسین عسکری عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی غرب مازندران (نوشهر) با تامین مالی این بانک روز چهارشنبه ۲۴ مردادماه افتتاح شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا