بانکبانک و بیمه

جلوگیری از قطع ۸۱ درخت با آموزش های مجازی در موسسه اعتباری کوثر

با پیاده سازی بیش از ۶۷۷ هزار ساعت آموزش مجازی در موسسه اعتباری کوثر از قطع ۸۱ درخت جلوگیری وکاهش ۱/۱۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال در بهای تمام شده را به دنبال داشته است.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ مرتضی شعبانی سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی موسسه کوثر با اشاره به ضرورت و اهتمام مدیران عالی به سیستم آموزشی مدرن، به روز و پویا گفت: همگامی با علوم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید  آموزشی در مجموعه های اقتصادی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و این به روز بودن به توسعه سازمانی و افزایش بهره وری سرمایه های انسانی کمک شایانی می نماید.

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی موسسه اعتباری کوثر ارتقاء توانمندی تخصصی و مهارت های بانکی کارکنان را رویکرد آموزشی این معاونت در افزایش بهره وری سازمانی اعلام و افزود: شناسایی نقاط قوت، تسهیل درک مطالب آموزشی، ارتقاء توانمندی تخصصی و مهارت های بانکی از طریق توجه به تجربیات و دست ورزی های قبلی فراگیر از رویکرد های آموزش کوثر است که در این راستا طراحی محتواهای آموزشی در یادگیری الکترونیکی بر اساس رویکرد یادگیری معنادار و برگزاری کلاس و کارگاه های گفتگو محور با استفاده از تکنیک تسهیل گری انجام شده است .

شعبانی بیان داشت: موسسه اعتباری کوثر از سال ۹۲ با هدف ایجاد و ارتقاء مهارت های بانکی کارکنان، تمامی فرآیند های آموزشی را با استاندارهای iso۱۰۰۱۵ طراحی و اجرا نموده. نظام مند ساختن فرآیند های آموزشی، استفاده مناسب و اثر بخش از فناوری های نوین آموزشی، توجه ویژه به مدل ها و مفاهیم نوین آموزشی در طراحی دوره ها و همگامی فرآیندهای آموزشی کوثر با تحولات و نوآوری های آموزشی سازمانی در سطح ایران و جهان از جمله تغییرات آموزشی در موسسه کوثر است.

وی دریافت جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه را یکی از افتخارات موسسه اعتباری کوثر در زمینه آموزش عنوان و تصریح کرد: تقدیرنامه دوستاره جایزه تعالی آموزش از چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران، تقدیرنامه در اولین جایزه برترین تجارب آموزشی و کسب رتبه اول در اولین المپیاد بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور از جمله افتخارات آموزشی موسسه کوثر می باشد.

شعبانی تصریح کرد: برگزاری ۲ دوره المپیاد علمی کارکنان، ۷ دوره آزمون تخصصی اعتبارات، مالی، بازرسی، اداری، حقوقی و فناوری اطلاعات، ۴ دوره آزمون جامع دستورالعمل های موسسه و برگزاری بیش از ۶۷۷ هزار نفر ساعت دوره آموزشی از جمله دوره های برگزار شد توسط این معاونت می باشد .

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا