خودروصنعت، معدن، تجارت

جشن صدمین سالگرد کمپانی بنتلی +تصاویر

 

بنتلی برای اولین بار اولین نسخه رسمی آن را در رویداد خودرویی “پبل بیچ” در ماه آگوست سال جاری به نمایش خواهد گذاشت

 

بنتلی صدمین سالگرد  تاسیس خود را با ساخت ۱۰۰نسخه  ویژه از مولسان‌های خود با نام تجاری W.O.  جشن می‌گیرد. W.O مخفف نام “والتر اوون” موسس کمپانی بنتلی است که در سال ۱۹۱۹ این کمپانی را تاسیس کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از عصر ایران، این مولسان‌های محدود W.O در نسخه مولینر ساخته می‌شوند و ادای احترامی به موسس این کمپانی به شمار می‌آیند. آنها بخشی از خودروی اصلی والتر اوون به نام ” لیتر ۸″ را به وضوح در مدل‌های جدید به کاربرده‌اند. قطعه مورد نظر در بخش عقبی استراحت‌گاه دست دیده می‌شود.

فضای داخلی نیز ترکیبی از چرم با کیفیت و کف‌پوش‌های پشمی به رنگ قهوه‌ایست که در کنار بخش‌های چوبی  و پرده‌های شخصی در بخش عقبی فضای کلاسیک و اصیلی را برای سرنشینان رقم زده است. در این بخش سرنشینان به لیوان‌های تراش‌خورده کریستال نیز دسترسی دارند. مواد درجه یک و سیستم اطلاعات و سرگرمی برای سرنشینان عقب از دیگر ویژگی‌های برتر این خودرو هستند

2این خودرو در سه مدل مولسان مانند نسخه “اسپید” ارائه می‌شود و بننتلی برای اولین بار اولین نسخه رسمی آن را در رویداد خودرویی “پبل بیچ” در ماه آگوست سال جاری به نمایش خواهد گذاشت.

4

5

 

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا