خودروصنعت، معدن، تجارت

آخرین مهلت برای خرید میتسوبیشی و DS با شرایط ویژه +جزییات

شرایط فروش ویژه آرین موتور که در نمایشگاه خودرو تهران اعلام شده بود امروز به پایان می رسد.

به گزارش آرمان اقتصادی، بر اساس اعلام شرکت آرین موتور پویا، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز، شرایط فروش ویژه نمایشگاه خودرو تهران امروز به پایان می رسد.

همچنین بخوانید

خریداران خودروهای میتسوبیشی با مراجعه به نمایندگی های منتخب علاوه بر اینکه می توانند به صورت نقدی اقدام به خرید خودرو کرده و از تخفیف یک درصدی استفاده کنند، امکان استفاده از  شرایط فروش اقساطی را نیز دارند که در این روش تخفیف یک درصدی در پیش پرداخت مشتریان لحاظ خواهد شد.

شرایط فروش اوتلندر تیپ ۳   

 یکی از پیشنهادهای نماینده میتسوبیشی در ایران، اوتلندر ۲۰۱۷ تیپ ۳ است که به صورت نقدی بدون احتساب مبلغ شماره گذاری با قیمت ۲۰۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و با شرایط تحویل فوری عرضه می شود.

این خودرو با شرایط فروش اقساطی بدون کارمزد نیز عرضه می شود، در این روش خودروی اوتلندر تیپ ۳ با اقساط ۱۸ ماهه بدون بهره به مشتریان فروخته می شود که مبلغ پیش پرداخت ۱۲۴  میلیون و ۷۰۰ هزا رتومان و مبلغ اقساط  چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

امکان خرید اوتلندر تیپ ۳ با اقساط ۲۴ ماهه نیز وجود دارد، نرخ کارمزد در این طرح ۱۴ درصد، مبلغ پیش پرداخت ۱۲۱ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان  و اقساط ماهانه سه میلیون و ۹۶۰ هزار تومان است.

شرایط فروش ویژه DS

 مدل‌های DS6 و DS 5LS با اقساط ۲۴ ماهه بدون بهره و مدل های DS 5 و DS 3 نیز با اقساط ۱۲ ماهه بدون بهره به مشتریان عرضه می‌شود.

بر اساس این گزارش در طرح فروش نقدی آرین موتور تابان، DS 5  با قیمت ۲۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان،DS 5SL با قیمت ۱۷۹ میلیون و ۱۵۹ هزار تومان و DS 6 با قیمت ۲۱۸ میلیون و ۸۳۲ هزار تومان با شرایط تحویل فوری به فروش می رسد.

البته تمامی مدل های DS  با شرایط فروش اقساطی نیز عرضه می شود، در این میان DS 5SL  و DS6 به ترتیب با پیش پرداخت ۹۹ میلیون و ۷۰۰  و ۱۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان، با اقساط ۲۴ ماهه بدون بهره با شرایط تحویل فوری  به مشتریان عرضه خواهد شد.

برای دیدن تصاویر و اطلاعات بیشتر درباره محصولات میتسوبیشی و DS در ایران کلیک کنید.


منبع:اقتصادآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا