خودروصنعت، معدن، تجارت

شاسی بلند کارمانیا را بیشتر بشناسید

 

تب خرید خودروهای شاسی بلند چند سالی است که به بازار داخلی کشور سرایت کرده است. در طول این سال‌ها برند های گوناگون خودرویی شانس خود را برای موفقیت هرچه بیشتر در این بازار امتحان کردند. برخی به موفقیتهای نسبی دست پیدا کردند و بعضی دیگر نتوانستند جایگایی در میان مشتریانی که به دنبال محصولی به روز، لوکس و پرآپشن بودند بدست آورند.

 

به گزارش آرمان اقتصادی، این روزها جای خالی خودرویی لوکس که بتواند تمام نیازهای یک خانواده ایرانی را برآورده کند حس می‌شود. خودرویی که از جهت امکانات رفاهی کمبودی در آن دیده نشود، با بالاترین کیفیت ساخته شده و هزینه نگهداری آن پایین باشد، مجهز به پیشرانه‌ای قوی اما کم مصرف باشد، تمام استانداردهای ایمنی در آن لحاظ شده باشد و بتواند این پکیج را با قیمتی منطقی در بازار داخلی خودرو کشور به مشتری ارائه دهد.

جناب S7، پرچمدار جدید خودروسازی کارمانیا خودرویی با کیفیت و کم استهلاک است. خودرویی که از کامل‌ترین سطح امکانات رفاهی برخوردار است، طراحی به روزی دارد و قیمت تمام شده آن رویای خانواده ایرانی را برای خرید یک خودرو ایده‌آل، به واقعیت تبدیل خواهد کرد.

ویژگی‌هایی که این روزها در خودروهایی با سطح قیمتی بالا هم کمتر مشاهده می‌شود. سه ردیف صندلی و قابلیت ۷ نفره بودن جناب S7، این امکان را برای مالکان آن فراهم می‌کند که چه در سفرهای شهری و چه در سفرهای طولانی در نهایت آرامش و ایمنی از امکانات بیشمار جناب S7 بهره‌مند شوند.

وظیفه برقراری آرامش تنها بر دوش صندلی‌ های این خودرو نیست. بلکه سیستم تعلیق مک فرسون سه مفصلی S7 نیز مکمل این آسایش است. راننده و سرنشین کناری در حالی بر روی صندلی‌های تمام چرمی با تنظیم برقی ۱۲ جهته که قابلیت سرد و گرم‌شدن دارند می‌نشینند که سیستم مالتی ‌مدیا سوراند جناب S7 از ۹ اسپیکر، فضایی به مشابه یک ارکستر را برای سرنشینان آن به ارمغان می‌آورد.

بی وای دی S7

نمایشگر ۱۰.۱ اینچی این خودرو در کلاس خود مثال زدنی است. نمایشگری که قابلیت استفاده از رهیاب را نیز دارد. علاوه‌بر این، سرنشین کناری می‌تواند با استفاده از این نمایشگر دمای سیستم تهویه دوگانه جناب S7 را آنطور که مایل است تنظیم کند. سیستم تهویه این خودرو بنیان‌ گذار استانداردی نوین در این کلاس است. در حقیقت قبل از اینکه جریان هوا به سرنشین این خودرو برسد، از فیلترهایی عبور می‌کند که آلودگی‌ها را تصفیه کرده و ذرات معلق را به صفر می‌رساند که در نهایت باعث می‌شود مسافران جناب S7، از اکسیژن خالص بهره‌مند شوند.

این روزها امکاناتی چون سنسورهای پارک و کروز کنترل حتی دوربین ۳۶۰ درجه، آپشن محسوب نمی‌شوند و لوکس بودن را به تنهایی القاء نمی‌کنند. امکانات رفاهی البته محدود به موارد ذکر شده نیست و این خودرو، لوکس و آپشنال بودن را دوباره تعریف می‌کند.

راننده قبل از ورود به خودرو می‌تواند پیشرانه ۲۰۳ اسب بخاری توربو جناب S7 را با دکمه تعبیه شده بر روی ریموت کنترل روشن کند و در طول رانندگی دوربین ثبت وقایع که در پشت آیینه داخلی تعبیه شده این قابلیت را به مالک می‌دهد که در صورت بروز هر اتفاقی، با استفاده از کارت حافظه این دوربین، از تصاویر ضبط شده استفاده نماید. البته علاوه بر اینکه مالک می‌تواند برای استفاده از تصاویر به کارت حافظه رجوع کند این امکان نیز برای او فراهم شده که در نمایشگر تعبیه شده بر روی آیینه داخلی تصاویر را بازبینی کند.

جناب S7، از همان ابتدای طراحی خود به عنوان یک خودروی خانوادگی ایده‌آل شکل گرفته است. از همین رو سازندگان آن حتی به ریزترین جزئیات نیز بیشترین توجه را داشتند. برای نمونه می‌توان به صندلی‌های ردیف عقب اشاره کرد که ISO fix هستند. یعنی صندلی کودک که این روزها توجه بسیاری به آن می‌شود به راحتی بر روی این خودرو قابلیت نصب با حداکثر ایمنی در ثبات را دارا می باشد. گذشته از این موارد، این خودرو مجهز به ۶ ایربگ SRS است که در ۱۰ نقطه از اتومبیل کار گذاشته شده که در مجموع توانسته ۵ ستاره ایمنی از موسسه CNCAP را برای جناب اس ۷ به ارمغان آورد.

جناب S7، در واقع نسخه به روز شده مدل S6 است. خودرویی که نمونه‌های اولیه آن در سال ۲۰۱۱ توانست عنوان پرفروش‌ترین خودرو شاسی بلند کشور چین را کسب کند و برخلاف سایر هموطنان خود نه تنها در زادگاهش بلکه در کشورهای حوزه خلیج فارس، روسیه و… نیز کاملاً شناخته شده است. ذکر این نکته نیز لازم است که S6 در همان ابتدای حضور در بازار داخلی، تارگت فروش شرکت خودروسازی کارمانیا را شکست و به عنوان خودروی کاملا محبوب و ایمن در بین مشتریان ایرانی جای خود را تثبیت نموده که این موفقیت را می توان به صورت کاملا شفاف و واضح در بازار دسته دوم این خودرو و تقاضای رو به افزیش آن رصد کرد. حاال، بگذارید جناب S7 شاسی بلند محبوب و منتخب شما باشد.

 

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا