خودروصنعت، معدن، تجارت

تبدیل پژو ۲۰۶ به آهن‌پاره در اثر آتش سوزی +تصاویر

خودروی پژو ۲۰۶ بر اثر سوختن در آتش به آهن‌پاره تبدیل شد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از تسنیم، ساعت ۱۴ روز گذشته با تماس یک راننده با سامانه ۱۲۵ مبنی بر بروز آتش‌سوزی در خودروی شخصی‌اش و عدم توانایی در مهار شعله‌های آتش، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ نیروهای عملیات ایستگاه ۶۶ را به محل حادثه در جاده خاوران غرب، حد فاصل روستای چلقز و روستای توچال اعزام کرد.

احمد ملک‌نژاد؛ فرمانده آتش‌نشانان حاضر در محل، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: آتش‌نشانان برای مهار آتش‌سوزی خودروی سواری از مسیر خاکی بین دو روستا و در جاده کوهستانی صعب‌العبور حرکت کرده و در نهایت به محل حریق رسیدند.

وی ادامه داد: بنابر اظهار مالک؛ استشمام بوی شدید بنزین از خودرو و رسیدن بخارات قابل اشتعال به منبع جرقه، خودروی سواری را به طور کامل درگیر حریق کرده بود.

ملک‌نژاد خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از کشیدن دو رشته لوله آبدهی، شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و خاموش کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از مهار کامل شعله‌های آتش و خنک کردن آهن پاره‌های به جا مانده آن، محل حادثه را برای بررسی، تحویل نیروی انتظامی دادند و پایان مأموریت خود را اعلام کردند.

آتش سوزی خودرو

آتش سوزی خودرو

آتش سوزی خودرو

آتش سوزی خودرو

آتش سوزی خودرو

آتش سوزی خودرو

آتش سوزی خودرو

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا