صنعت، معدن، تجارت

وزیر صنعت عازم بلگراد شد/دیدار با رئیس جمهور صربستان

وزیر صنعت،معدن و تجارت برای شرکت در پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و صربستان در بلگراد به صربستان سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از وزارت صنعت، جلسه رسمی کمیسیون پانزدهم امروز پنجشنبه با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و راسیم لیائیچ وزیر تجارت، گردشگری و ارتباطات صربستان برگزار می شود.

همچنین نشست کارشناسی این اجلاس مشترک به ریاست مجتبی خسروتاج رییس سازمان توسعه تجارت ایران و استوان نیکچویچ قائم مقام وزارت تجارت، گردشگری و ارتباطات صربستان و با حضور نمایندگان وزارتخانه ها و سازمان های ذیربط دو کشور در بلگراد برگزار شد.

برای وزیر صنعت،معدن و تجارت در پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و صربستان در بلگراد برنامه ها و دیدارهای مختلفی پیش بینی شده است.

جلسه مشترک با اعضای هیات های دولتی و خصوصی شرکت کننده در اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی و همچنین تجار ایرانی مقیم در صربستان از دیگر برنامه های این سفر خواهد بود.

دیدار با الکساندر ووچیچ رییس جمهور صربستان و ملاقات با راسیم لیائیچ معاون نخست وزیر و وزیر تجارت، گردشگری و ارتباطات صربستان نیز در این سفر پیش بینی شده است. وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان همچنین با الکساندر انتیچ وزیر معادن و انرژی صربستان و زورانا میخایلوویچ معاون نخست وزیر و وزیر حمل و نقل و زیر ساخت صربستان نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا