بانکبانک و بیمه

«تیم ملی ۹۰ نفره» بانک ملی ایران عازم روسیه شد

برندگان جشنواره «تیم ملی ۹۰ نفره» بانک ملی ایران امروز عازم روسیه شدند تا مسابقه تیم های ملی فوتبال ایران و مراکش را از نزدیک تماشا کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برندگان جشنواره “تیم ملی ۹۰ نفره”، این سفر را به طور مشترک میهمان بانک ملی ایران و میربیزنس بانک هستند و این بانک به عنوان سابسیدری بانک ملی ایران نقش مهمی در تدارک این سفر داشته است.

سفر این تیم تنها به دیدار یک بازی منتهی نمی شود بلکه گشت و گذار داخلی در روسیه نیز ظرف چند روز از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای آنهاست.

بر این اساس، حبیب اله رشیدارده معاون بانک ملی ایران به نمایندگی از مدیر عامل این بانک، ضمن حضور در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و بدرقه برندگان، همراهی با مردم جامعه در رخدادهای بزرگ اجتماعی و بازگشت شور و شادی بین مردم را جزو مسئولیت های اجتماعی این بانک دانست و ابراز امیدواری کرد تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی، نتایج خوبی را کسب کند.

اعضای تیم بانک ملی ایران شامل کسانی است که در جشنواره «تیم ملی ۹۰ نفره» شرکت کرده و برنده شده اند.

بازی ایران و مراکش روز جمعه ۲۵ خرداد ماه ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه سن پطرزبورگ برگزار می شود.

نصب و معرفی «بله» به دوستان، نوشتن یک پیام و درج عکس پیراهن تیم ملی فوتبال به همراه آن پیام در اینستاگرام، معرفی افراد برای عضویت در سامانه بام و نیز افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز یا افزایش موجودی حساب قرض‌الحسنه، چهار روش شرکت در این جشنواره بود.

همچنین دو نفر از رانندگان قانون مدار که در مسابقه نوروزی بانک ملی ایران شرکت کرده بودند جزو این برندگان هستند که بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، همزمان با آغاز سفرهای نوروز ۹۷ در کمپین کاهش حوادث جاده ای با پلیس راهور ناجا این مسابقه را برگزار کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا