بورسبورس اوراق

رکوردشکنی ایرانول در تولید ، فروش و صادرات روغن موتور/ تقسیم سود ۲۰۰ میلیارد تومانی

 

مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۶ شرکت نفت ایرانول با حضور بیش از ۹۸ درصد سهامداران چهارشنبه بیست و سوم خرداد ماه در سالن تلاش وزارت کار برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، روز جاری مجمع عمومی عادی شرکت نفت ایرانول با حضور اکثریت سهامداران در ساعت ۱۰ صبح در محل سالن تلاش برگزار شد.

اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در خصوص عملکرد سال گذشته شرکت گفت: شرکت نفت ایرانول با شناسایی به موقع ریسک‌های شرکت ، سیستم اقتصادی و بازار تولید روانکار و با پیاده سازی برنامه استراتژیک خود توانست یکی از بهترین مجامع خود در سالهای اخیر را برگزار کند و موفق گردید لبخند رضایت و شادی را بر لبان سهامداران خرد و کلان خود بنشاند.

رکوردشکنی ایرانول در تولید ، فروش و صادرات روغن موتور/ تقسیم سود 200 میلیارد تومانی  این مجمع که به ریاست آقای خالق و نظارت آقایان دیانت و جاوید برگزار شد علاوه بر تصویب صورت‌های مالی با توجه به گزارش عملکرد مدیر عامل شرکت با ثبت رکوردشکنی ایرانول در تولید ، فروش و صادرات روغن موتور همراه با رشد سهم بازار و بالاترین رشد سود عملیاتی به میزان ۲۸ درصد ، فروش ۲۰ درصد و افزایش ۷ درصدی سود خالص سال نسبت به سال قبل از مبلغ ۱۹۷۸ میلیارد ریال در سال ۹۵ به مبلغ ۲۱۲۱ میلیارد ریال در سال ۹۶ که ناشی از افزایش اساسی در فروش و سود عملیاتی ، کاهش هزینه های فروش ، اداری و عمومی و تغییر در سیاست های فروش شرکت از اعتباری به نقدی میباشد، موجب تحقق  EPS هر سهم به مبلغ ۱۰۶۱ ریال گردید و مصوب شد از مبلغ ۲۱۲۱ میلیارد ریال سود تحقق یافته (به ازای هر سهم ۱۰۶۱ ریال) مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد ریال و به ازای هر سهم ۱۰۰۰ ریال معادل ۹۴ درصد از سود تحقق یافته بین سهامداران تقسیم شود .

همچنین روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی شرکت و موسسه حسابرسی هشیار بهمند به عنوان حسابرس و بازرس قانونی برای سال ۱۳۹۷ انتخاب شدند. مجمع ایرانول که با استقبال بی نظیر سهامداران برگزار شد ، پس از طرح سوالات درخصوص عملکرد شرکت و پاسخ اعضای هیات مدیره ، با تقدیر سهامداران از عملکرد مدیر عامل و اعضای هیات مدیره به پایان رسید .

 

منبع

اقتصاد.آنلاین

منبع
اقتصادآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا