بانک و بیمهطلا و ارز

واکنش رسمی به ادعای خرید و فروش ارز در پمپ بنزین‌ها

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به گزارش رویترز مبنی بر خرید و فروش ارز در پمپ بنزین ها واکنش نشان داد و اعلام کرد: "موضوع خرید و فروش ارز در جایگاه‌های توزیع سوخت قویا از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تکذیب می گردد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از تسنیم، دوم خردادماه سال جاری خبرگزاری رویتزر گزارشی از بازار ارز ایران و نقل و انتقالات دلالی ارز در کشورمان منتشر کرد که در بخشی از این گزارش آمده بود: "خارجی‌هایی که در تهران حضور دارند گفته‌اند، آنها ارز را از دلالان در زیرزمین ساختمان‌ها یا پمپ‌بنزین‌ها خریداری می‌کنند. یک تبعه خارجی در این باره گفت: «این کار از خرید مواد مخدر خطرناک‌تر است»."

همچنین بخوانید

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به این گزارش رویترز واکنش نشان داد. مشروح این توضیحات بدین شرح است:

" به اطلاع خوانندگان محترم می رساند، برابر دستورالعمل های صادره از سوی این شرکت هرگونه اقدام خارج از ضوابط عرضه سوخت در جایگاههای توزیع سوخت ممنوع و غیرقانونی است و صاحبان جایگاهها در سراسر کشور موظف به فروش بنزین موتور و نفت گاز و خدمات رسانی به شهروندان عزیز می باشند. بدیهی است در صورت بروز هرگونه تخلف در این خصوص با آن برخورد قانون خواهد شد. ضمنا موضوع خرید و فروش ارز در جایگاههای توزیع سوخت قویا از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تکذیب می گردد."

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا