خودروصنعت، معدن، تجارت

با تخفیف ویژه رمضان، خودروی ژاپنی بخرید

نماینده رسمی Mitsubishi Motors ژاپن، شرایط فروش ویژه جهت ماه مبارک رمضان را در تعداد و مدت محدود اعلام کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، شرکت آرین موتور نماینده رسمی Mitsubishi Motors ژاپن، شرایط فروش ویژه  ماه مبارک رمضان با تاکید بر دو خودرو اوتلندر بنزینی و خودرو لنسر را اعلام کرده است.
بر این اساس اوتلندر بنزینی در دو مدل ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ با قیمت های قطعی و تحویل فوری به فروش می‌رسد که در شرایطی بی سابقه، تعداد اقساط از ۶ ماهه بدون سود شروع شده و تا ۳۶ ماه نیز ادامه دارد. در شرایط فروش نقدی این شاسی بلند ژاپنی تخفیف ویژه خرید نقدی نیز در نظر گرفته شده است.
اوتلندر تیپ ۵ دارای امکانات ویژه ای از قبیل ۷ کیسه هوا، سنسور پارک جلو و عقب، ترمز دستی برقی، کنترل پایداری فعال (ASC) و کنترل کشش (TCL)، ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیب‌دار (HSA)، د.ربین ۳۶۰ و …. است.
خودرو لنسر با مدل ۲۰۱۸، قیمت قطعی، تحویل فوری و تخفیف خرید نقدی نیز به فروش میرسد، در طرح فروش اقساطی این خودرو تعداد اقساط از ۶ ماهه بدون سود شروع شده و تا ۶۰ ماه نیز ادامه دارد.
این سدان ژاپنی با بهره مندی از آپشن هایی مانند چرخش چراغ های جلو در پیچ ها (AFS)، پدال های منیزیومی تعویض دنده پشت فرمان، ۶ کیسه هوا، رینگ های ۱۸ اینچی و … خودرو ایده آلی برای خانواده های ایرانی است.
شرایط فروش نقدی مشارکتی
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویر کلیک کنید.  

 

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا