بانک و بیمهبیمه

صنعت بیمه نیازمند برنامه راهبردی مشترک تبلیغات و اطلاع رسانی است

ظهر امروز، همتی با حضور در جلسه شورای مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، این روز را به فعالان این حوزه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، همتی در این نشست بر نقش بی بدیل مدیران روابط عمومی صنعت بیمه در گسترش فرهنگ بیمه تاکید کرد و گفت: همگام با وسعت وسایل ارتباطات جمعی، مدیران روابط عمومی باید با بهره گیری از بروز ترین تکنولوژی ها در معرفی خدمات صنعت بیمه پیشگام باشند.

همچنین بخوانید

وی افزود:صنعت بیمه علی رغم حضور و حمایت گسترده از مردم، صاحبان صنایع و حرف در هنگام حوادث که نمونه آن زلزله اخیر کرمانشاه بود، مظلوم واقع شده و عموما زحمات آن نادیده گرفته می شود. می توان علت این قضیه را عدم آشنایی کافی رسانه ها با ساختار صنعت بیمه و نبود پل ارتباطی مناسب میان روابط عمومی ها و رسانه های اثر گذار است.

رئیس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تبیین برنامه راهبردی مشترک میان روابط عمومی های صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: اگر همه با یک هدف مشترک اقدام به تبلیغ و اطلاع رسانی در صنعت بیمه کنند مطمئنا شاهد اتفاقات بهتری خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: وظیفه مدیران روابط عمومی فراتر از انعکاس مصاحبه مسولین شرکتها است بلکه آنها باید تمام قد از خدمات صنعت بیمه دفاع کنند و با شیوه های نوین ارتباطی مردم را بیش از پیش با خدمات صنعت بیمه آشنا کنند و پلی باشند بین جامعه وشرکتشان.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا