بورسفرابورس

فرصت ارزنده فین‌استارز در توسعه ارتباطات و توانمندی‌های حوزه فین‌تک

به گفته خسروی پیوند زیرساخت‌های مالی و ICT هر لحظه محکم‌تر می‌شود و رویداد فین‌استارز به عنوان تسهیل‌کننده‌ این ارتباط، نقش بسیار موثری در ایجاد و توسعه‌ کسب و کارهای مبتنی بر تکنولوژی مالی دارد.

رئیس هیات‌مدیره شرکت گلدنت با ابراز رضایت از اقدام فرابورس ایران در برگزاری رویداد فین‌استارز، گفت: برنامه‌ داریم با ۱۰ استارت‌آپ مرتبط که در رویداد فین‌استارز ۲۰۱۸ حضور دارند همکاری کنیم.

صبور خسروی در گفت‌و‌گو با خبرنگار آرمان اقتصادی با تاکید بر اینکه در رویداد فین‌استارز فرصت بسیار خوبی برای استارت‌آپ‌ها به منظور معرفی فعالیت خود و جذب سرمایه فراهم شده است، گفت: فرابورس ایران به خوبی از استارت‌آپ‌ها و نوآوران فناوری مالی حمایت کرده است.

وی با اشاره به اینکه گلدنت به عنوان حلقه اتصال زیرساخت‌های مالی، در رویداد فین‌استارز حاضر است، اظهار کرد: به عنوان حلقه واسط بین استارت‌آپ‌ها و خدمات زیرساختی مانند ارتباطات شبکه و اپراتورها، کارگزاران مالی بورس و بانک‌ها درحال ارائه خدمت هستیم و به استارت‌آپ‌هایی که می‌خواهند به تازگی وارد بازار شوند، خدمات متنوعی ارائه می‌دهیم.

رئیس هیات‌مدیره شرکت گلدنت با تاکید بر اینکه این شرکت در فین‌استارز ۲۰۱۸ ارتباط بسیار خوبی با استارت‌آپ‌ها برقرار کرده است، تصریح کرد: با ۱۰ استارت‌آپ برای مذاکرات جدی در راستای ادامه کار پس از اتمام رویداد فین‌استارز، برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

خسروی یادآور شد: دفتر بین­المللی این شرکت که زیرمجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است خدمات بین المللی را به شرکت‌های دانش­بنیان حوزه ICT ارائه می‌دهد.

به گفته وی پیوند زیرساخت‌های مالی و ICT هر لحظه محکم‌تر می‌شود و رویداد فین‌استارز به عنوان تسهیل‌کننده‌ این ارتباط، نقش بسیار موثری در ایجاد و توسعه‌ کسب و کارهای مبتنی بر تکنولوژی مالی دارد.

خسروی با بیات اینکه گلدنت، به عنوان مجموعه‌ای دانش‌بنیان که با تجربه‌ی ارائه راه‌حل‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و شبکه‌ای به اپراتورها و سرویس‌دهندگان خدمات ارزش افزوده، به حوزه‌ خدمات مالی ورود کرده است، گفت: گلدنت با تکیه بر ارتباطات بین‌المللی خود و زیرساخت‌های موجود در کشور اقدام به اطلاع‌رسانی خدماتی همچون بازار معاملات آنلاین، مبتنی بر بلاک‌چین و درگاه پرداخت‌ مبتنی بر رمزارز و ایجاد و تولید رمزارز، توکن و قراردادهای هوشمند با امکان معامله در بازارهای آنلاین در رویداد فین‌استارز کرده است.

رئیس هیات‌مدیره شرکت گلدنت همچنین سایر خدماتی که توسط این مجموعه در فین‌استارز به مخاطبان ارائه شده است را شامل توسعه‌ تکنولوژی مالی و ابزارهای آن مبتنی بر IT، عرضه‌ی پلتفرم خدمات تکنولوژی مالی به عنوان سرویس (PAAS) و ارائه‌ی راه‌حل‌های جامع حوزه فین‌تک اعلام کرد.

خسروی در پایان با بیان اینکه گلدنت در آستانه‌ ورود به فرابورس ایران است، رویداد فین‌استارز را به عنوان یک فرصت منحصر به فرد برای گسترش ارتباطات و هم‌افزایی توانمندی‌های حوزه فین‌تک ارزیابی کرد.

منبع

روابط.عمومی فرابورس ایران

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا