بورسفرابورس

آینده سئو به ارتباط با مخاطب بستگی دارد

مدیرعامل وب۲۴ با بیان اینکه بسیاری از کاربران برای رسیدن به اهداف خود از موتورهای جست‌وجو استفاده می‌کنند به مزایای سئو اشاره و ‏بیان کرد: افزایش بازدید وب‌سایت‌ها و فروش محصولات از مزایای سئو است ضمن آنکه بهترین ابزار برای تبلیغات نیز محسوب ‏می‌شود.‏‎ ‎

مدیرعامل وب ۲۴ در چهارمین روز از رویداد فین‌استارز ۲۰۱۸ در کارگاه تخصصی «روند تغییرات سئو در سال ۹۷» گفت: آینده سئو به ارتباط با مخاطب بستگی دارد.

به گزارش آرمان اقتصادی، این کارگاه تخصصی با تدریس رضا شیرازی مدیرعامل وب۲۴ و با محوریت آشنایی با سئو و مزایای آن سی‌ام فروردین‌ماه ۹۷ توسط مرکز مالی ایران برگزار شد که طی آن شیرازی با ارائه توضیحاتی از سئو گفت: سئو به مجموعه تکنیک‌ها و روش‌هایی گفته می‌شود که برای تغییر استراتژیک وب‌سایت‌ها جهت بهبود و افزایش بازدید آن به کار می‌رود.

وی با بیان اینکه بسیاری از کاربران برای رسیدن به اهداف خود از موتورهای جست‌وجو استفاده می‌کنند به مزایای سئو اشاره و بیان کرد: افزایش بازدید وب‌سایت‌ها و فروش محصولات از مزایای سئو است ضمن آنکه بهترین ابزار برای تبلیغات نیز محسوب می‌شود.

مدیرعامل وب۲۴ با بیان اینکه تصورات مختلفی درباره سئو وجود دارد، اظهار کرد: این تصورات به دلیل آن است که موتورهای جست‌وجو از الگوریتم‌های خود محافظت کرده و این باعث می‌شود متوجه نشویم در فرایند سرچینگ چه اتفاقی می‌افتد.

شیرازی در پایان افزود: در بسیاری از موارد افرادی که در حوزه سئو به فعالیت مشغول هستند با یک ورودی به ایجاد تغییرات می‌پردازند و بر اساس آزمون و خطا متوجه خواهند شد که سایت چه پیشرفتی خواهد داشت به همین خاطر است که تصورات مختلفی در این باره شکل گرفته است.

منبع

روابط.عمومی فرابورس ایران

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا