بانکبانک و بیمه

انتصاب جدید مدیران بانک مسکن

 


طی دو نشست جداگانه مراسم تکریم و معارفه مدیران امور حراست و معارفه مدیران و روسای جدید ادارات برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)،در نشست اول که با حضور مدیرکل حراست کشور، مدیرعامل بانک مسکن،اعضای هیات مدیره و سایر مدیران این بانک برگزارشد یوسف کمالی فر به عنوان مدیر جدید امور حراست بانک مسکن معرفی شد.
رحیمی انارکی-مدیر عامل بانک مسکن ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهدوی مدیر امور حراست وقت این بانک به مهمترین اقدامات مهدوی در طول خدمت خود در بانک مسکن اشاره کرد.
وی افزود: سیستمی کردن امور در مجموعه حراست ، سازماندهی ارزیابی عملکرد خاص حوزه حراست بانک ، بحث آموزش همکاران و موضوع دوربین های بانک از دیگر اقدامات مهمی است که مهدوی در طول مدیریت خود در امور حراست بانک مسکن انجام داده است.
رحیمی انارکی ضمن خیر مقدم به کمالی فر مدیر امور حراست عنوان کرد: بانک مسکن به دلیل نوع فعالیت خود با عموم اقشار جامعه سروکار دارد و از آنجایی که مسکن مهمترین کالای مصرفی جامعه ومحل سکنی و آرامش مردم است، یقین بدانید فعالیت در این بانک کار مقدسی است.
در ادامه مهدوی مدیر سابق اداره حراست بانک مسکن نیز ضمن سپاسگزاری از خداوند،همکاران بانک و همچنین همکاران امور حراست به تشریح اقدامات خود در طی این سال ها نمود.
مهدوی با برشمردن اهداف شش گانه در امور حراست بانک مسکن تصریح کرد: اولین هدفی که در زمان انتصاب خود در بانک مسکن تعریف کردم صیانت از سرمایه های بزرگ این بانک و همچنین صیانت از سرمایه انسانی بسیار خوب و صیانت از سلامت وثبات در بانک مسکن بود.
وی افزود: هدف دوم ایجاد نظامات اطمینان بخش ( اصلاح فرایند ها ) و انتصابات دقیق و هدف سوم نهادینه کردن کنترل ونظارت یا همان خود کنترلی بود که در واقع محور اصلی اهداف حراست در طول سالهای اخیر بود. همچنین نهادینه کردن اخلاق وفرهنگ سازمانی مبتنی بر دو اصل ارزش های اسلامی و دوم فرهنگ انقلابی ، ایجاد حراستی فعال و پویا و در پایان داشتن حراست علمی، دانش محور و رو به جلو از مهمترین اهداف مدیریت امور حراست بانک مسکن در زمان تصدی گری اینجانب می باشد.
در این نشست مدیر حراست کل کشور از زحمات و تلاش های مهدوی در بانک مسکن تشکر کردو ابراز داشت: وجود این فضای خوب و صمیمی،پر نشاط و جهادی در این مجموعه همگی مدیون زحمات همکاران حراست و همکاری و اعتمادی است که مدیران سازمان به وی و حراست داشتند.
وی با اشاره به این امر که شاد کردن انسان ها اجر بسیار زیادی در پیشگاه خداوند دارد عنوان کرد: بانک مسکن به جهت نوع فعالیت خود که یک بانک تخصصی است و به واسطه خدمات و تسهیلاتی که به عموم مردم به خصوص اقشار متوسط و متوسط رو به پایین ارایه می کند باعث ایجاد شادی و باقیات و صالحات است.
وی همچنین اظهار داشت: شعار اساسی ما حراست اثر گزار،تصمیم ساز و پاسخگو است که این امر تحقق پیدا نمی کند مگر با برنامه ریزی دقیق.
وی با اشاره به اینکه رویکرد وزارت اطلاعات رویکرد مبتنی بر شرع و قانون است تاکید کرد: در شرح وظایف و آیین نامه های وزارت اطلاعات اصل پاسخگویی به عنوان نقشه راه در حوزه حراست تعیین شده است.
در ادامه افزود:حراست به واسطه اطلاعات و اشراف و شناخت ،صاحب برآوردو پیش بینی می شودو این اطلاعات در اختیار مسولین سازمان قرار می گیرد و آنان تصمیم گیری می کنند.
همچنین در مراسم دیگری که با حضور مدیر عامل ،اعضای هیات مدیره و روسای ادارات مرکزی بانک مسکن برگزار شد: مسعود ایزدی به عنوان مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت ،محمود لاری دارابی به عنوان مدیر امور استان ها و بازاریابی ،شاپرک مستوفی به عنوان رییس اداره کل مدیریت ریسک و تطبیق و مهناز کشتکار رجبی به عنوان رییس اداره کل بررسی های اقتصادی و توسعه محصول حکم خود را از رحیمی انارکی دریافت کردند.

همچنین بخوانید

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا