بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

با چه روش‌هایی می‌توانید بن‌کارت‌های نمایشگاه کتاب را دریافت کنید؟

ثبت‌نام برای دریافت بن‌کارت‌های دانشجویی در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صرفاً از طریق سامانه توزیع بن کتاب معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس bon.tibf.ir و از ۳۰ فروردین تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه دوم اردیبهشت انجام می‌شود. مبلغ بن‌کارت شامل ۶۰ هزار تومان سهم دانشجو و ۴۰ هزار تومان سهم وزارت ارشاد است که درمجموع ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

دریافت بن‌کارت‌های دانشجویی سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اضافه شدن صدور و انجام تراکنش از طریق کارت ملی هوشمند از سه طریق میسر شده است و دانشجویان می‌توانند یکی از این روش‌ها را انتخاب کنند. به این ترتیب، بانک شهر از سه طریق کارت ملی هوشمند، فناوری NFC تلفن همراه و صدور فیزیکی بن کارت بانکی؛ بن خرید کتاب را در نمایشگاه کتاب امسال ارائه می‌دهد. البته متقاضیان در بخش مربوط به انتخاب نوع صدور بن کارت، باید یکی از سه روش گفته شده را مشخص کنند.

 

صدور از طریق کارت ملی هوشمند

در این روش با توجه به قابلیت‌های موجود در کارت ملی هوشمند و با همکاری شرکت آسان پرداخت، امکان انجام تراکنش خرید صرفاً با در دست داشتن کارت ملی هوشمند بر روی پایانه‌های فروشگاهی (POS) بدون نیاز به حضور کارت بانکی صورت می‌گیرد. در صورت انتخاب گزینه صدور از طریق کارت ملی هوشمند، متقاضی دریافت بن کارت باید قبلاً اقدام به دریافت کارت ملی هوشمند از اداره ثبت احوال نموده باشد. در غیر این‌صورت امکان استفاده از این روش میسر نیست.

 

صدور از طریق فناوری NFC

در صورت انتخاب گزینه صدور از طریق فناوری NFC نیاز به گوشی هوشمند دارای سیستم عامل اندروید با قابلیت NFC است. ثانیاً نرم افزار همراه شهر بانک شهر باید بر روی گوشی نصب باشد.

 

صدور فیزیکی بن کارت بانکی

در صورت انتخاب صدور فیزیکی بن کارت بانکی، کلیه افراد امکان بهره برداری از این روش را طبق سال‌های قبل دارند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره راهنمایی و چگونگی ثبت‌نام برای دریافت بن کتاب نمایشگاه کتاب، اینجا را کلیک کنید.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا