بورسبورس اوراق

گذر توسعه بازار سرمایه از مسیر آی تی

 

مدیر فناوری سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: گذر توسعه بازار سرمایه از مسیر آی تی می گذرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  مطهره مروج در برنامه «بورس» رادیو اقتصاد افزود: فناوری اطلاعات بستری مناسب برای معرفی، تولید محصولات جدید، بازاریابی، تبلیغات و غیره در این حوزه است.

وی همچنین اظهارداشت: جدا از این رویکرد سازمان بورس نیز کمک است با در اختیار قراردادن دیتا، فراهم کردن زیرساخت ها و همینطور سیاست گذاری در راستای اینکه ارکان بتوانند به یکدیگر ای. پی. آی دهند و محصولاتی ارائه تا پاسخگوی نیازمندی های پیچیده ذی نفعان باشد.

مدیر فناوری سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: دانش آی تی برای معرفی بیشتر و بهتر حوزه های کسب و کار در دنیای امروز حرف اصلی را می زند و در عین حال نیروی های که در حوزه آی تی مشغول فعالیتند باید درک خوبی از این حوزه ها و نیازمندی های آنان داشته باشند تا از ابزارهای آی تی برای توسعه و معرفی حرفه و همچنین ارائه محصولات جدید استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه حوزه فناوری اطلاعات سازمان بورس برای سال جدید برنامه های متنوعی طراحی و به مرحله اجرا در خواهد آورد تا بازار بتواند بیشتر توسعه پیدا کند.

مروج در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: سازمان بورس یک نهاد قانون گذار و سیاست گذار در حوزه بازار سرمایه است.

مروج به رادیو اقتصاد بیان داشت: سازمان مزبور با بدنه اجرایی بازار سرمایه یعنی بورس ها، شرکت های مدیریت فناوری، سپرده گذاری و سایر نهادهای خدمت رسان به بازار مرتبط بوده و در این حوزه سیاست گذاری و نظارت می کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  برنامه «بورس» کاری از شبکه تخصصی رادیو اقتصاد است که روز های ۲۷ تا ۳۰ فروردین ماه جاری (دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه) هر روز ساعت ۱۴.۱۰ به مدت ۴۰ دقیقه همزمان با برپایی یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد و علاقمندان جهت دریافت فایل صوتی برنامه می‌توانند به سایت این رادیو مراجعه کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا