ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

مهلت یک‌ماهه برای شناسایی دکل‌های غیرمجاز مخابراتی در منطقه ۱۷ تهران

در جلسه بررسی مشکلات مردم منطقه ۱۷ تهران که با حضور نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در محل فرمانداری تهران برگزار شد، مقرر شد شرکت ارتباط مشترک شهر ظرف مدت یک‌ماه دکل‌های غیرمجاز مخابراتی موجود در منطقه ۱۷ را شناسایی و به فرمانداری تهران اعلام کند.

به گزارش آرمان اقتصادی، عیسی فرهادی، فرماندار تهران در تشریح مصوبات این جلسه گفت: جلسات هفتگی با مناطق همچون گذشته پیگیری می‌شود که با هر منطقه سه جلسه برگزار می‌شود. جلسه نخست با شورایاری مناطق، جلسه دوم با مردم منطقه و نهایتا جلسه‌ای با حضور نمایندگان شورایاری‌ها، اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و با حضور مدیران کل ادارات و شهردار منطقه برگزار می‌شود و مسائل و مشکلات مردم، در آن مطرح و مصوبات لازم ابلاغ می‌شود.
وی افزود: تصور می‌کنم این جلسات رضایتمندی عمومی را به همراه داشته است و اگر در هر یک از این جلسات گرهی از کار مردم باز شود، قطعا توفیق بزرگی بوده و می‌تواند کمکی برای اهالی مناطق تهران باشد.
وی ادامه داد: در این جلسه به موضوع تعیین تکلیف زمین‌های آزادشده در راستای انتقال خط آهن موجود در منطقه به زیرزمین رسیدگی شد و مقرر شد که راه‌آهن در یک همکاری با شهرداری تهران کارشناسی لازم را بر روی این زمین‌ها انجام دهد تا واگذاری و در مرحله بعد بارگذاری مناسب روی این زمین‌ها انجام شود.
وی تاکید کرد: تعیین تکلیف ۱۱ گرمابه موجود در این منطقه که تنها یکی دو تا از آن‌ها فعال و مابقی غیرفعال هستند برای تثبیت زمین تجاری یا خدماتی آن‌ها، از دیگر موضوعات مورد بررسی در این جلسه بود که نهایتا مقرر شد با مالکان این املاک توافقی صورت بگیرد جهت دادن زمین در جای دیگر یا خریداری این املاک توسط شهرداری تهران.
فرماندار تهران تصریح کرد: در این جلسه موضوع وجود تعداد متعددی دکل‌های مخابراتی در سطح منطقه از اعتراضات اهالی این منطقه بود که مقرر شد شرکت ارتباط مشترک شهر، ظرف مدت یک‌ماه دکل‌های غیرمجاز موجود در منطقه ۱۷ را شناسایی و به فرمانداری تهران اعلام کند.
انتهای پیام

همچنین بخوانید
منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا