انرژی

با پایان بارش، برق کرج وصل می‌شود/حل مشکل شاید تا شب طول بکشد!

مدیرعامل شرکت برق استان البرز گفت: علی‌رغم این‌که در حال حاضر همکاران ما مشغول بازسازی ایرادات وارد شده به تاسیسات برق هستند اما باید اعلام کرد که تا پایان بارش برف برق کرج به طور کامل وصل نخواهد شد، چرا که با بارش برف و شکستن شاخه‌ها امکان آسیب رسیدن به تاسیسات برقی وجود دارد.

ناصر اسکندری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که در پی بارش برف شاهد خاموشی‌های پراکنده در کرج هستیم، اظهار کرد: با پایان یافتن بارش‌ها پس از دو ساعت برق‌رسانی به منطقه به صورت پایدار صورت خواهد گرفت.

وی با بیان این‌که در نقاط مختلف کرج شاهد پارگی سیم، شکستگی پایه و اتصالی هستیم، گفت: پیش‌بینی می‌شود که تا نهایتا امشب مشکل برق کرج به طور کامل برطرف شود.

همچنین بخوانید

مدیرعامل شرکت برق استان البرز با بیان این که از ساعت ۱۲:۴۵ بامداد قطعی برق در کرج آغاز شد، ادامه داد: در حال حاضر ۷۰ مگاوات خاموشی را شاهد هستیم که این میزان با توجه به نیاز ۷۵۰ مگاوات در کل پیک در این فصل حدود ۱۰ درصد است.

طبق اعلام مسوولان برقی در پی بارش باران و شکسته شدن شاخه‌های درختان شاهد خاموشی‌های پراکنده در شش استان قم، اهواز، خوزستان، زنجان، قزوین و استان تهران هستیم که پیش‌بینی می‌شود نهایتا تا پایان شب استان‌های مذکور برقدار شوند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا