بورسفرابورس

فرابورس در حوزه ایده و اختراع از ما پیشی گرفته است

به گفته سورنا ستاری در بحث بورس، ایده و اختراع، فرابورس ایران جلوتر از ما پیش رفته است و با اینکه پرداختن به موضوع ایده و اختراع پیش از این به فکر معاونت علمی رسیده اما فرابورس ایران جهت فعالیت در این عرصه اصرار کرد و وارد این فضا شد.

فین‌استارز۲۰۱۸ صبح امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیران فرابورس ایران و استارت‌آپ‌های حوزه فین‌تک افتتاح شد.

به گزارش آرمان اقتصادی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در آیین افتتاحیه فین‌استارز۲۰۱۸ با ابراز خشنودی از عملکرد فرابورس ایران در برگزاری رویداد فین‌استارز و گردهم آوردن بازیگران اصلی بازار سرمایه و نوآوران فناوری مالی، گفت: اینکه فرابورس مدیران شایسته‌ای دارد مایه خوشحالی است و فرابورس در بسیاری از موارد حتی از ما هم جلوترعمل کرده است.

سورنا ستاری با اشاره به فین‌استارز ۲۰۱۸ به عنوان فرصتی برای استارت‌آپ‌های حوزه مالی، تصریح کرد: در بحث بورس، ایده و اختراع، فرابورس ایران جلوتر از ما پیش رفته است و با اینکه پرداختن به موضوع ایده و اختراع پیش از این به فکر معاونت علمی رسیده اما فرابورس ایران جهت فعالیت در این عرصه اصرار کرد و وارد این فضا شد.

ستاری تاکید کرد که با رشد روزافزون فناوری‌ها ما راهی جز حمایت از استارت‌آپ‌ها و جوانان برای اینکه وارد فضاهایی مانند فین‌استارز و بستر مذاکره با سرمایه‌گذاران برای توسعه ایده‌های خود شوند، نداریم.

وی همچنین با اشاره به نقش موثر فرابورس ایران در زمینه فرهنگ‌سازی، رویداد فین‌استارز را برای توسعه تکنولوژی مالی در بازار سرمایه ایران بسیار مفید دانست.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در پایان ضمن اشاره به گردآمدن سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران در رویداد فین‌استارز، یادآور شد: ما اصرار داریم که دولت به دلیل خطر ایجاد رانت از فضای سرمایه‌گذاری دور بماند بنابراین از توسعه شتاب‌دهنده‌ها حمایت می‌کنیم.

منبع

روابط.عمومی فرابورس ایران

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا